top of page

Politica de anulare a programărilor la Clinica AZEENA

Programări și modificări

Programările pot fi anulate sau modificate telefonic sau prin e-mail cu minimum 24 de ore înainte de data și ora stabilite.

În cazul reprogramării, vom depune toate eforturile să vă oferim o dată și o oră convenabile, în funcție de disponibilitatea noastră.

 

Anulări tardive și absențe (no-show)

Anularea făcută cu mai puțin de 24 de ore înainte de programare va fi considerată anulare tardivă.

Neprezentarea la programare, fără anunț prealabil, este considerată absență (no-show).

 

Penalizări pentru anulări

În cazul a două anulări consecutive nejustificate (anulări tardive sau absențe), o ședință de tratament din pachetul achiziționat va fi considerată consumată.

O anulare este considerată justificată dacă survine din motive medicale sau situații de forță majoră (ex. urgențe familiale, calamități, probleme tehnice care nu pot fi controlate).

 

Recuperarea ședințelor

Ședințele pierdute ca urmare a anulărilor nejustificate nu pot fi recuperate și nici rambursate.

Pentru a evita orice situație neplăcută, vă recomandăm să ne contactați cât mai curând posibil în cazul în care intervin modificări în programul dumneavoastră.

 

Contact și informații

Pentru modificări și anulări, ne puteți contacta telefonic la 0757 556 622 sau ne puteți trimite un e-mail la contact@azeena.ro.Echipa AZEENA este disponibilă pentru a vă răspunde la orice întrebări legate de politicile noastre și pentru a vă oferi asistență.

 

Prin respectarea acestei politici, ne asigurăm că fiecare client beneficiază de servicii de calitate la ora stabilită și că echipa AZEENA își poate organiza eficient resursele pentru a vă oferi cea mai bună experiență. 

Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare!

bottom of page