top of page

Politica de confidențialitate

      GYNEVENTIM S.R.L. (AZEENA BY GYNICLINIQUE), cu sediul social în TimiÈ™oara, str. Mariana Drăghicescu nr. 20, sediu secundar în TimiÈ™oara, str. W. J. Goethe nr. 2 parter, ORC J35/23/2020, CUI 42082642, operatorul magazinului online shop.azeena.ro, declară că toate datele personale (în cele ce urmează „datele”) sunt considerate strict confidenÈ›iale È™i sunt tratate în conformitate cu prevederile legislative în vigoare, în domeniul protecÈ›iei datelor cu caracter personal.

Securitatea datelor dvs. personale reprezintă o prioritate. Acordăm o atenÈ›ie adecvată problematicii privind datele personale È™i protecÈ›ia acestora. În cadrul acestor Principii de prelucrare a datelor personale (în cele ce urmează „Principiile”) veÈ›i găsi informaÈ›ii cu privire la tipul datelor personale colectate, titlul de drept privind prelucrarea acestora, scopul folosirii acestora, durata de arhivare È™i persoanele cu acces la aceste date. În cadrul Principiilor vă informăm È™i în legătură cu drepturile dvs. privind domeniul prelucrării datelor dvs. personale.

 

  1. Ce fel de date personale sunt supuse prelucrării?

În cazul în care apelaÈ›i la serviciile magazinului nostru online, prelucrăm diferite tipuri de date personale ale dvs.

  • 1.1. În cazul în care efectuaÈ›i o achiziÈ›ie

Cele mai frecvente date puse la dispoziÈ›ia noastră sunt cele obÈ›inute prin intermediul formularului de comandă a produselor, din cadrul paginii noastre de internet. Este vorba, în principal, despre datele necesare încheierii È™i îndeplinirii contractului de vânzare.

Aceste date sunt necesare satisfacerii comenzii dvs. È™i pot fi împărÈ›ite în următoarele categorii:

    1. Date de identificare, adică numele È™i prenumele, eventual C.U.I. È™i C.I.F, în cazul achiziÈ›iei pe firmă;

    2. Date de contact, adică adresa de e-mail, adresa de corespondență, adresa de facturare, numărul de telefon, contactul bancar și informațiile privind plata.

    3. Date care apar pe durata existenÈ›ei contractului – adică produsele achiziÈ›ionate, volumul serviciilor prestate È™i segmentul clientului.

  • 1.2. În cazul în care efectuaÈ›i o înregistrare

În cazul în care doriÈ›i să beneficiaÈ›i de avantajele contului de client, este necesară înregistrarea prealabilă în cadrul paginii noastre de internet. Contul de client este protejat prin intermediul parolei alese de dvs., la care nu avem acces. În cazul pierderii parolei, nu suntem în măsură să vă oferim parola sau să generăm o parolă nouă, la cererea dvs.

În cadrul contului, beneficiaÈ›i de acces nelimitat la datele dvs. personale È™i la o eventuală modificare a acestora. În cadrul contului, aveÈ›i posibilitatea de a vedea istoricul comenzilor efectuate de dvs., al produselor achiziÈ›ionate È™i al comenzilor nefinalizate. Prin intermediul contului de client, aveÈ›i posibilitatea de a salva datele cadrului de plată, de a administra furnizarea newsletter-elor È™i aÈ™a-numita listă wishlist, în cadrul căreia puteÈ›i salva produsele dvs. preferate.

  • 1.3. În cazul în care sunteÈ›i un beneficiar al informaÈ›iilor comerciale

AveÈ›i posibilitatea să primiÈ›i din partea noastră informaÈ›ii comerciale privind produsele asemănătoare cu cele achiziÈ›ionate la noi. PuteÈ›i refuza primirea acestor informaÈ›ii, prin intermediul link-ului pentru dezabonare, aflat în partea de jos a fiecărui e-mail ce conÈ›ine aceste informaÈ›ii. În cazul în care aveÈ›i cont de client, dezabonarea de la primirea informaÈ›iilor este posibilă de asemenea prin intermediul contului dvs. Dezabonarea de la primirea mesajelor de afaceri este gratuită. 

În cazul în care sunteÈ›i un client înregistrat, puteÈ›i primi informaÈ›ii comerciale È™i prin intermediul mesajelor SMS sau al notificărilor push, din cadrul aplicaÈ›iei nostre pentru dispozitive mobile. PuteÈ›i primi notificări push ce conÈ›in informaÈ›ii comerciale, precum È™i pe Facebook, respectiv pe Messenger. Această prelucrare este în conformitate cu Principiile de prelucrare a datelor personale, din cadrul reÈ›elei sociale date. Primirea informaÈ›iilor prin intermediul acestor canale poate fi refuzată în orice moment.

În cazul în care sunteÈ›i un beneficiar al acestor informaÈ›ii, prelucrăm următoarele date ale dvs.:

    1. Date de identificare, adică prenumele;

    2. Date de contact, cu ajutorul cărora este posibilă comunicarea cu dvs., adică adresa de e-mail și numărul de telefon;

    3. Date demografice deduse din configurarea și din comportamentul dvs. pe web, adică date privind sexul și limba preferată.

  • 1.4. În cazul vizitării paginii noastre de internet sau în cazul în care creaÈ›i un conÈ›inut în cadrul acesteia

În cazul vizitării paginii noastre de internet, pe parcursul acesteia colectăm diferite informaÈ›ii, de ex. adresa dvs. IP, configurarea browserului È™i a limbii preferate, paginile de internet accesate È™i durata vizitei. Monitorizăm în continuare traseul dvs. în cadrul paginilor de internet È™i link-urile accesate, pentru a putea adapta cât mai bine conÈ›inutul È™i a vă putea oferi produsele È™i conÈ›inutul pe care le veÈ›i aprecia.

În cadrul vizitei la paginile noastre de internet, în browserul de internet folosit de dvs. È™i în echipamentul dvs., introducem È™i apoi citim fiÈ™iere cookies, aspect care face obiectul unui capitol separat în cadrul acestor Principii.

În afara fiÈ™ierelor cookies, prelucrăm È™i date privind comportamentul dvs. pe web, adresa dvs. IP, datele puse la dispoziÈ›ie de browserul dvs. – adică rezoluÈ›ia, sistemul de operare al echipamentului dvs., inclusiv versiunea acestuia È™i configurarea limbii.

Suntem în măsură să vă conectăm, de asemenea, cu reÈ›ele de socializare, inclusiv înregistrarea automată în cadrul contului dvs. la reÈ›elele sociale date. În scopul acestei conexiuni, în principal cu privire la mesajele pe blog, folosim aÈ™a zisele plugin-uri sociale, adică taste de informare cu ajutorul cărora aveÈ›i posibilitatea de a distribui conÈ›inutul în cadrul contului dvs. În urma conexiunii în cadrul reÈ›elelor sociale È™i al altor pagini de internet, pot fi afiÈ™ate oferte personalizate È™i publicitate cu adresă, care fac trimitere la paginile noastre de web.

Pentru a vă atrage mai mult în lumea beauty, vă oferim posibilitatea de a fi activ în cadrul paginilor noastre de internet È™i de a crea conÈ›inuturi, cum ar fi recenziile privind produsele achiziÈ›ionate È™i beneficiile oferite de acestea sau comentarii referitoare la mesajele noastre de pe blog. Pentru a putea participa la crearea acestei lumi, nu este necesară existenÈ›a unui cont de client. Aceste postări ale dvs. pot fi însoÈ›ite de numele È™i de prenumele dvs., în cazul în care vor fi introduse în cadrul formularului. Dvs. aveÈ›i responsabilitatea privind conÈ›inutul introdus È™i activitatea în cadrul paginilor noastre de internet, motiv pentru care vă rugăm să nu puneÈ›i la dispoziÈ›ie date personale, care nu doriÈ›i să fie accesibile publicului larg.

Paginile noastre de internet pot conÈ›ine trimiteri la alte pagini web, pe care le considerăm practice È™i care ar putea furniza informaÈ›ii utile. Am dori să vă atragem atenÈ›ia asupra faptului că aceste pagini ar putea fi în proprietatea È™i în exploatarea altor societăți È™i organizaÈ›ii, care vor prelucra datele în conformitate cu Principiile de securitate È™i protecÈ›ie a datelor personale proprii. Societatea noastră nu deÈ›ine niciun control cu privire la această prelucrare È™i nu poartă răspunderea cu privire la informaÈ›iile, la materialele, la produsele sau la serviciile conÈ›inute în aceste pagini de internet sau accesibile prin intermediul acestora.

  • 1.5. În cazul în care ne veÈ›i contacta prin linia clientului sau prin reÈ›elele de socializare

În cazul în care veÈ›i decide să contactaÈ›i serviciul nostru de asistență pentru clienÈ›i prin intermediul telefonului sau al e-mailul-ui, procedăm în principal la prelucrarea înregistrării convorbirilor telefonice, care sunt monitorizate, precum È™i la înregistrarea comunicaÈ›iilor prin e-mail.

În cazul în care ne veÈ›i contacta cu privire la solicitarea dvs., prin intermediul paginii noastre sau al contului din cadrul reÈ›elelor de socializare alese, prelucrarea datelor dvs. personale este realizată în exclusivitate în conformitate cu Principiile de prelucrare a datelor personale ale societății care este operatorul reÈ›elei de socializare respective.

  • 1.6. În cazul în care ne veÈ›i acorda o evaluare pe portalurile de evaluare

După livrarea produselor, puteÈ›i primi o solicitare cu privire la evaluarea acestora È™i a satisfacÈ›iei dvs., prin intermediul portalului de evaluare selectat. Apreciem orice feedback, depinde însă de dvs. dacă veÈ›i proceda la a ne acorda o evaluare. În cazul efectuării unei astfel de evaluări, procedăm la prelucrarea È™i la furnizarea următoarelor date partenerilor respectivi:

    1. Date de contact, adică adresa de e-mail care servește la trimiterea cererii de evaluare;

    1. Date apărute pe timpul duratei contractului, adică produsele achiziționate.

  • 1.7. În cazul în care veÈ›i participa la concursul pentru consumatori

Prin intermediul paginilor noastre sau al profilurilor din cadrul reÈ›elelor de socializare selectate, organizăm pentru dvs. concursuri atractive, la care puteÈ›i participa È™i ale căror reguli pot fi găsite aici. AnunÈ›area câÈ™tigătorilor poate fi publică, ceea ce înseamnă că, pe pagina noastră sau în cadrul profilului din reÈ›eaua de socializare selectat, putem face publice anumite date personale ale câÈ™tigătorului. Orice fel de activitate sau de comunicare cu noi prin intermediul reÈ›elelor de socializare, ca È™i prelucrarea datelor dvs. personale respectă Principiile de prelucrare a datelor personale ale societății care este operatorul reÈ›elei de socializare respective.

În cazul în care veÈ›i participa la concurs, procedăm la prelucrarea următoarelor date personale:

    1. Date de identificare, adică numele și prenumele;

    2. Date de contact, adică profilul dvs. în cadrul reÈ›elei de socializare sau adresa de e-mail; în cazul unui câÈ™tig, în scopul furnizării acestuia, adresa, adresa de corespondență, adresa de facturare È™i numărul de telefon.

  • 1.8. În cazul în care veÈ›i participa la o testare pentru utilizator sau la un alt eveniment organizat

În cazul în care veÈ›i participa la programul de testare pentru utilizator, procedăm la prelucrarea următoarelor date:

    1. Date de identificare, adică numele și prenumele;

    2. Date de contact, adică adresa dvs. de e-mail și numărul de telefon;

    3. Înregistrarea sistemului de camere video, adică faÈ›a dvs. filmată

Organizăm pentru dvs. diverse promoÈ›ii È™i evenimente, în cadrul cărora procedăm la prelucrarea următoarelor date:

    1. Date de identificare, adică numele și prenumele, eventual C.U.I. și C.I.F.;

    2. Date de contact, adică adresa dvs. de e-mail și numărul de telefon.

În cadrul fiecărei promoÈ›ii, vă vom oferi informaÈ›ii cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale.

 

  1. Care este scopul prelucrării datelor dvs. personale?

  • 2.1. AchiziÈ›ionarea unor produse È™i a unor servicii

Procedăm la prelucrarea datelor dvs. personale, în principal în scopul îndeplinirii contractului de vânzare, pentru a putea prelucra comanda dvs. trimisă prin intermediul paginilor noastre de internet, al aplicaÈ›iei mobile sau al liniei de client È™i pentru livrarea produselor. Adresa de e-mail È™i numărul de telefon servesc pentru confirmarea comenzii, furnizarea confirmării de primire a plății, trimiterea facturii electronice, apoi pentru informarea continuă cu privire la starea comenzii dvs. È™i, eventual, pentru alte informări privind comanda respectivă.

  • 2.2. Contul de client

În cazul în care sunteÈ›i un client înregistrat, procedăm la prelucrarea datelor dvs. personale în scopul administrării contului dvs. de client, în cadrul căruia oferim diferite beneficii.

  • 2.3. Ofertele de marketing

Vă trimitem informări comerciale privind produse asemănătoare cu cele achiziÈ›ionate de la noi. AveÈ›i posibilitatea de a refuza, în orice moment, primirea acestor informări, prin intermediul link-ului pentru dezabonare aflat în partea de jos a fiecărui e-mail ce conÈ›ine aceste informări. În cazul în care sunteÈ›i un client înregistrat, vă trimitem informări comerciale È™i prin intermediul mesajelor SMS sau al notificărilor push, din cadrul aplicaÈ›iei noastre mobile. PuteÈ›i recepÈ›iona notificări push È™i pe Facebook, respectiv pe Messenger. Acest mod de prelucrare respectă Principiile de prelucrare a datelor personale ale reÈ›elei de socializare respective.În cazul în care vă veÈ›i dezabona de la primirea acestor informări comerciale, vom înceta să folosim datele dvs. de contact electronice în acest scop. Dezabonarea de la primirea mesajelor de afaceri este gratuită. 

  • 2.4. Adaptarea È™i crearea conÈ›inutului, asigurarea unei exploatări mai bune a paginilor de internet

Dorim să adaptăm conÈ›inutul informărilor È™i să livrăm produse în funcÈ›ie de interesul dvs. Din acest motiv, folosim datele personale colectate în scopul personalizării conÈ›inutului È™i a ofertei, pe paginile noastre de internet. Ofertele de marketing afiÈ™ate pot fi selectate în baza altor informaÈ›ii obÈ›inute despre dvs. pe parcurs, în funcÈ›ie de datele de contact È™i de cele demografice, de articolele preferate, precum È™i de celelalte date legate de folosirea paginilor noastre de internet. Nu procedăm la o prelucrare complet automatizată, care ar produce efecte juridice în ceea ce priveÈ™te drepturile dvs.

Procedăm la prelucrarea datelor privind comportamentul dvs. pe paginile noastre de internet, ceea ce ne permite să obÈ›inem informaÈ›ii în baza cărora avem posibilitatea de a îmbunătăți continuu paginile de internet, astfel ca acestea să fie pentru dvs., în calitatea de utilizator, cât mai atrăgătoare. Datele dvs. personale pot fi prelucrate È™i în scopul efectuării diferitelor statistici, precum monitorizarea vizitatorilor sau măsurarea eficienÈ›ei publicității, la fel ca È™i pentru testarea noilor funcÈ›ionalități ale paginilor noastre de internet sau ale aplicaÈ›iei mobile. Datele privind comportamentul dvs. în cadrul web-ului sunt importante È™i ca prevenÈ›ie împotriva atacurilor îndreptate asupra paginilor noastre de internet.

Pe paginile noastre de internet aveÈ›i posibilitatea de a crea un anumit conÈ›inut. În cazul în care decideÈ›i să scrieÈ›i o recenzie privind produsele achiziÈ›ionate, noi prelucrăm datele dvs. personale în scopul pregătirii È™i al afișării acestei evaluări. În cazul în care vă veÈ›i implica în discuÈ›ie prin articolele de pe blogul nostru È™i veÈ›i scrie un comentariu, prelucrăm datele dvs. personale în scopul prelucrării È™i al afișării acestui comentariu.

  • 2.5. Serviciul de asistență pentru clienÈ›i È™i comunicarea

Ne străduim să îmbunătățim continuu oferta serviciului nostru de asistență pentru clienÈ›i, pentru a putea răspunde cât mai repede la solicitările dvs.; pentru a oferi aceste servicii, avem nevoie de datele dvs. personale, în scopul prelucrării cererii dvs. sau al eliminării unor probleme posibile, din cadrul procesului de îndeplinire a contractului de vânzare. În cazul în care ne veÈ›i contacta telefonic, vom proceda la înregistrarea acestei convorbiri, în scopul îmbunătățirii calității serviciilor noastre, în urma unei atenÈ›ionări prealabile.

Datele personale colectate sunt folosite È™i pentru comunicarea cu dvs. È™i adaptarea individuală a acesteia. Vă putem contacta, de exemplu, prin telefon, prin e-mail, prin aplicaÈ›ia mobilă sau în alt fel, pentru a vă aduce aminte de faptul că aveÈ›i produse în coÈ™ul cu cumpărături sau ca să vă ajutăm cu finalizarea comenzii dvs. În continuare, pentru a vă comunica starea actuală a cererii dvs., a comenzii sau a reclamaÈ›iei, eventual pentru a solicita de la dvs. informaÈ›ii suplimentare aferente. De asemenea, putem să vă atenÈ›ionăm asupra faptului că este nevoie să efectuaÈ›i o acÈ›iune necesară pentru menÈ›inerea contului dvs. de utilizator în stare activă.

  • 2.6. Evaluarea satisfacÈ›iei pe portalurile de evaluare

În legătură cu achiziÈ›ia, puteÈ›i obÈ›ine È™i o cerere de evaluare, prin intermediul portalului de evaluare selectat. În acest caz, scopul prelucrării este cercetarea satisfacÈ›iei.

  • 2.7. Concursurile pentru consumatori

În cazul deciziei de a participa la concursurile organizate de noi, prelucrăm datele dvs. personale în scopul participării la acesta È™i, în cazul unui câÈ™tig, pentru a anunÈ›a publicul larg, precum È™i pentru a vă contacta.

  • 2.8. Testarea utilizatorilor È™i organizarea unor promoÈ›ii

În cazul în care veÈ›i participa la programul de testare a utilizatorilor, vom prelucra datele dvs. personale în scopul testării unei funcÈ›ionalități noi sau actuale a sistemelor noastre.

În cazul în care veÈ›i participa la o promoÈ›ie organizată de noi, vom prelucra datele dvs. personale în scopul planificării, al realizării È™i al evaluării promoÈ›iilor organizate.

  • 2.9. Îmbunătățirea serviciilor

Folosim datele dvs. personale în scopul îmbunătățirii serviciilor È™i a sistemelor noastre, inclusiv al introducerii unor noi funcÈ›ionalități. Vom prelucra datele dvs. personale È™i în scopul de a adopta hotărâri justificate, prin utilizarea unor analize rezumat È™i a business inteligence, în baza interesului nostru legitim, care decurge din libertatea în afaceri È™i constă în necesitatea îmbunătățirii continue a serviciilor, cu scopul de a avea succes în competiÈ›ia economică. Petru a asigura protecÈ›ia drepturilor È™i a intereselor dvs., vom folosi în acest scop datele personale, date care vor fi în cea mai mare parte anonimizate.

  • 2.10. ProtecÈ›ia, securitatea È™i soluÈ›ionarea disputelor

Datele dvs. personale pot fi prelucrate, de asemenea, pentru a asigura protecÈ›ia È™i securitatea clienÈ›ilor noÈ™tri È™i a sistemelor, în scopul exercitării drepturilor È™i al revendicărilor legale, la identificarea È™i la prevenirea fraudei, la soluÈ›ionarea litigiilor sau la îndeplinirea acordurilor reciproce. Putem, de asemenea, să prelucrăm datele dvs. personale È™i în scopul unor eventuale controale din partea organelor publice.

 

  1. Care este baza legislativă a prelucrării datelor personale?

Datele personale sunt prelucrate în volume È™i în scopuri diferite, aÈ™a cum am specificat la art. 1 È™i 2 de mai sus, adică:

  1. a) Fie fără acordul dvs., în virtutea îndeplinirii contractului, al îndeplinirii îndatoririlor legale sau al intereselor noastre legitime;

    b) În baza acordului dvs.

Modurile de prelucrare care pot fi efectuate fără acordul dvs. decurg din scopul stabilit pentru prelucrarea dată È™i din calitatea prin care vă raportaÈ›i la noi – dacă sunteÈ›i numai un vizitator al paginilor noastre de internet, dacă veÈ›i achiziÈ›iona sau dacă vă veÈ›i înregistra. Poate avea loc prelucrarea datelor dvs. personale È™i în cazul în care aveÈ›i calitatea de adresat al produselor sau al serviciilor comandate, în cazul în care comunicaÈ›i cu noi sau în cazul în care veÈ›i vizita magazinul nostru.

3.1. Îndeplinirea contractului de vânzare

În cazul în care veÈ›i achiziÈ›iona, respectiv veÈ›i trimite o comandă către noi, este propus contractul de vânzare, care intră în vigoare prin acceptarea propunerii sub forma livrării produselor comandate. Pentru a fi capabili să satisfacem acest contract de vânzare, eventual un alt contract cu privire la produse sau la servicii, avem nevoie de o mare parte a datelor dvs. personale introduse prin intermediul formularului de comandă.

În cazul în care vă veÈ›i înregistra la noi, vom proceda la prelucrarea datelor dvs. pentru a putea administra contul dvs. de client. În cazul anulării contului, vom înceta să prelucrăm aceste date personale în acest scop.

 3.2. Îndeplinirea îndatoririlor legale

Noi trebuie să ne îndeplinim anumite îndatoriri, stabilite de normele legislative. În cazul în care datele dvs. personale sunt prelucrate în baza îndeplinirii acestor îndatoriri, nu avem obligaÈ›ia de a obÈ›ine acordul dvs. în acest sens. În baza acestei reglementări legislative, prelucrăm datele dvs. de identificare È™i de contact, precum È™i datele cu privire la comenzile dvs.

3.3. Acordul

În scopul furnizării informărilor comerciale prin intermediul e-mail-ului, avem posibilitatea de a prelucra datele dvs. personale în baza acordului dvs. AveÈ›i dreptul de a retrage, în orice moment, acordul dvs. cu privire la primirea informărilor comerciale.

Solicităm acordul dvs. È™i în cazul în care planificaÈ›i publicarea unei recenzii cu privire la produsele achiziÈ›ionate sau a unui comentariu pe blog, configurarea monitorizării disponibilității sau participarea la testarea pentru utilizatori sau la o altă promoÈ›ie. Și în aceste cazuri aveÈ›i dreptul de a vă retrage, în orice moment, acordul.

3.4. Interesul legitim

Prelucrăm datele dvs. personale È™i în baza interesului legitim, în scopul de a îmbunătăți È™i de a adapta serviciile furnizate, de a afla dacă soluÈ›ionarea comenzii dvs. a fost realizată spre satisfacÈ›ia dvs. È™i de a propaga mai eficient produsele È™i serviciile furnizate.

În baza interesului legitim, care constă în marketing direct, avem dreptul de a furniza informări comerciale cu privire la produse asemănătoare cu cele achiziÈ›ionate la noi. Aceasta numai cu condiÈ›ia ca dvs. să fiÈ›i de acord cu o asemenea prelucrare.

Interesul nostru legitim constă, de asemenea, în protejarea revendicărilor legale, în evidenÈ›a internă È™i în controlul furnizării adecvate a serviciilor noastre.

Interesul nostru legitim este și trimiterea cererii de evaluare a achiziției, efectuate prin intermediul portalului de evaluare selectat sau de evaluare a concursurilor pentru consumatori organizate de noi.

Prelucrarea datelor dvs. personale în baza interesului legitim are loc È™i în cazul vizitării magazinelor noastre monitorizate cu ajutorul unui sistem de camere video, în vederea protejării proprietății. AveÈ›i dreptul de a contesta în orice moment acest mod de prelucrare.

 

  1. Cui transmitem datele personale?

Datele dvs. personale sunt prelucrate, în principal, pentru scopuri proprii, în calitatea de administrator al acestora, ceea ce înseamnă că noi stabilim scopurile amintite mai sus, pentru colectarea datelor dvs. personale, stabilirea mijloacelor de prelucrare È™i realizarea corespunzătoare a acestora.

Punem la dispoziÈ›ie datele dvs. personale partenerilor noÈ™tri, numai în cazul în care acest lucru este necesar pentru îndeplinirea contractului de vânzare, de ex. în scopul asigurării plății sau a transportului, în baza interesului legitim sau în cazul în care v-aÈ›i exprimat acordul prealabil privind predarea mai departe a datelor dvs.

Punem la dispoziÈ›ie datele dvs. personale operatorilor noÈ™tri care, bineînÈ›eles, respectă condiÈ›iile legale privind protecÈ›ia datelor personale. AceÈ™ti operatori prelucrează datele dvs. personale în conformitate cu instrucÈ›iunile noastre, fără ca, prin prelucrare, să aducă atingere drepturilor dvs. Cu acordul dvs., putem pune la dispoziÈ›ie datele dvs. personale È™i reÈ›elelor de socializare sau operatorilor instrumentelor de marketing, pentru afiÈ™area unei publicități cu adresă pe alte pagini de internet.

  • 4.1. Categorii de beneficiari

Avem dreptul de a pune la dispoziție datele dvs. personale următoarelor persoane:

 

    • Societăți È™i operatori ai grupului Gyniclinique/ Azeena by Gyniclinique în baza îndeplinirii a contractului de vânzare, în vederea executării proceselor È™i a procedurilor interne;

    • Societăți care asigură servicii de plată, în scopul prelucrării plăților în baza comenzii dvs., adică a îndeplinirii contractului de vânzare;

    • Societăți de transport, în scopul livrării produselor sau a serviciilor comandate de dvs. È™i al soluÈ›ionării reclamaÈ›iilor, inclusiv al rezilierii contractului de vânzare;

    • Furnizori de produse sau centre de service, în legătură cu reclamaÈ›iile privind produsele sau serviciile comandate;

    • Parteneri care asigură distribuirea informărilor comerciale, care sunt obligaÈ›i să respecte principiul confidenÈ›ialității, astfel încât datele dvs. personale nu pot fi folosite pentru alte scopuri;

    • Operatori ai unor instrumente de marketing, care ne ajută la personalizarea ofertelor È™i a conÈ›inutului;

    • ReÈ›ele de socializare, în cazul în care comunicaÈ›i cu noi prin intermediul acestora sau distribuiÈ›i conÈ›inutul cu ajutorul plugin-urilor sociale;

    • Furnizori de instrumente pentru comunicarea serviciului clienÈ›i cu dvs., eventual cu call-center-ul extern;

    • Parteneri care asigură sondaje privind satisfacÈ›ia clienÈ›ilor;

    • Furnizori de tehnologii È™i furnizori de servicii cloud;

    • ReprezentanÈ›i juridici sau financiari, instanÈ›e de judecată, în vederea prelucrării documentelor fiscale, în scopul recuperării unor datorii sau din alte motive care decurg din îndeplinirea obligaÈ›iilor noastre legale;

    • Organe publice în cazul exercitării drepturilor noastre (de ex. poliÈ›ia).

În cazul folosirii datelor dvs. personale de către persoane terÈ›e, în cadrul intereselor legitime proprii, nu ne asumăm responsabilitatea cu privire la aceste prelucrări. Astfel de prelucrări respectă în mod exclusiv Principiile de prelucrare a datelor personale ale societăților È™i ale persoanelor respective.

  • 4.2. Furnizarea datelor în afara UE

În cadrul punerii la dispoziÈ›ie a datelor dvs. personale operatorilor noÈ™tri, în anumite situaÈ›ii aceasta poate avea loc în țări terÈ›e, care nu sunt membre ale Uniunii Europene È™i care nu asigură un nivel corespunzător al protecÈ›iei datelor personale. Această furnizare va fi realizată numai cu condiÈ›ia ca operatorul nostru să se oblige să respecte clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană, clauze care pot fi găsite aici.

 

  1. Care este durata de prelucrare a datelor personale și care este modul de securizare a acestora?

  • 5.1. Durata de prelucrare

Prelucrăm datele dvs. personale, în principal, pe durata valabilității relaÈ›iei noastre contractuale, adică a contractului de vânzare sau a calității de client înregistrat. Aceste date personale, necesare îndeplinirii tuturor îndatoririlor noastre, fie că este vorba despre îndatoriri ce decurg din contractul încheiat între noi sau din normele legislative general valabile, avem obligaÈ›ia de a efectua prelucrare pe durata stabilită de normele legislative existente sau în concordanță cu acestea.

În afară de aceasta, prelucrăm datele personale È™i pentru o perioadă strict necesară pentru îndeplinirea corespunzătoare a tuturor îndatoririlor noastre, ce decurg din contractul încheiat È™i din normele legislative general valabile.

În cadrul îndeplinirii cererilor dvs. È™i al furnizării unor servicii de calitate pentru clienÈ›i, vom prelucra datele dvs. personale de la începutul relaÈ›iei noastre contractuale, inclusiv timp de 1 an de la expirarea perioadei de garanÈ›ie a produselor achiziÈ›ionate, pentru soluÈ›ionarea eventualelor litigii.

În cazul în care comunicaÈ›i cu noi prin intermediul serviciului pentru clienÈ›i, vom păstra timp de 2 ani datele personale obÈ›inute prin comunicare, inclusiv înregistrările convorbirilor monitorizate.

În cazul exprimării acordului privind furnizarea informărilor comerciale, acest acord este valabil pe o perioadă de 4 ani sau până la momentul anulării acestuia. De asemenea, în cazul exprimării acordului privind notificările referitoare la disponibilitatea produselor monitorizate, acest acord este valabil până la momentul trimiterii informaÈ›iei privind disponibilitatea, cel mult pe o perioadă de 1 an sau până la momentul anulării. Acordul cu privire la comunicarea recenziei dvs. asupra produsului este valabil timp de 6 ani sau până la momentul anulării acestuia. În cazul în care creaÈ›i un conÈ›inut în cadrul postărilor noastre pe blog, acordul exprimat prin comunicarea comentariului dvs. referitor la această postare este valabil timp de 2 ani sau până la anularea acestuia. În cazul în care decideÈ›i să participaÈ›i la testări pentru utilizatori sau la alte promoÈ›ii organizate de noi È™i vă exprimaÈ›i acordul dvs., vom prelucra datele dvs. personale, inclusiv eventualele înregistrări ale camerelor de luat vederi sau alte înregistrări audiovizuale, timp de 1 an sau până la anularea acestora.

În cazul în care participaÈ›i la concursuri organizate de noi, vom prelucra datele dvs. personale timp de 1 an. În cazul în care veÈ›i vizita magazinul nostru sau alte spaÈ›ii È™i împrejurimile societății noastre, vom prelucra înregistrările camerelor timp de 90 de zile de la obÈ›inerea acestora.

În celelalte cazuri, durata de prelucrare a datelor dvs. personale decurge din scopul prelucrării sau este specificată de normele legislative obligatorii, din domeniul protecÈ›iei datelor personale. După expirarea termenelor stabilite pentru prelucrare, datele dvs. personale sunt È™terse în mod automat.

  • 5.2. Securizarea

În cadrul comunicării dintre browserul dvs. È™i serverul nostru, datele dvs. personale sunt în siguranță. Paginile noastre de web È™i celelalte sisteme cu care lucrăm sunt securizate împotriva pierderii È™i a distrugerii acestora, cu ajutorul unor măsuri tehnice È™i organizatorice adecvate, apoi împotriva accesului persoanelor neautorizate la datele dvs. personale, a modificării sau a distribuirii acestora.

Îmbunătățim continuu această securizare, cu precizarea că, È™i în ceea ce priveÈ™te operatorii noÈ™tri, solicităm confirmarea concordanÈ›ei sistemelor folosite de aceÈ™tia cu GDPR.

În cazul în care vă înregistraÈ›i, accesul în contul dvs. de client este posibil numai prin introducerea parolei alese. Nu avem acces la parola dvs., deoarece este salvată în formă codificată, care nu poate fi decodificată nici de către noi.

Dorim să vă avertizăm să nu furnizaÈ›i datele dvs. de înregistrare unor persoane terÈ›e. După încetarea activității în cadrul contului dvs. de client, se recomandă deconectarea, în special în cazul în care folosiÈ›i echipamentul împreună cu alte persoane. Nu ne asumăm răspunderea cu privire la violarea parolei dvs., cu excepÈ›ia situaÈ›iei în care am fi produs noi această încălcare.

 

  1. Cum folosim fișierele cookies?

Folosim de asemenea fiÈ™iere cookies pentru buna funcÈ›ionare a paginilor noastre de web, ca oferta noastră să fie relevantă, atrăgătoare È™i plăcută din punct de vedere al utilizatorului. Pentru a putea utiliza cookies, este necesar ca acestea să fie acceptate de către browserul de internet folosit. Paginile noastre de internet funcÈ›ionează È™i fără cookies, dar în măsură limitată, cu imposibilitatea de folosire a unor funcÈ›ii de bază.

Cookies reprezintă un instrument standard pentru salvarea informațiilor cu privire la folosirea paginilor de internet.

Cookies sunt fiÈ™iere de text mici, care iau naÈ™tere automat, cu ocazia fiecărei vizitări a unei pagini de internet È™i care sunt salvate în cadrul browserului utilizat de dvs., pe calculatorul, pe telefonul inteligent sau pe alt echipament al dvs. Datorită unor cookies, avem posibilitatea de a interconecta activitățile dvs. pe paginile noastre de internet, până la momentul închiderii browserului. Odată cu închiderea ferestrei browserului, cookies vor fi È™terse în mod automat.

Alte cookies vor rămâne în browserul sau pe echipamentul dvs. pe durata stabilită, reactivându-se la fiecare vizită a paginilor noastre de internet. În afară de cookies, folosim de asemenea pixeli de urmărire – imagini mici, invizibile pentru utilizatorul obiÈ™nuit, care funcÈ›ionează pe un principiu asemănător cu cel al cookies-urilor. Perioada de păstrare a fiÈ™ierelor cookies în cadrul browserului sau al echipamentului dvs. depinde de configurarea acestora È™i a browserului dvs. Datele obÈ›inute prin filierele cookies vor fi păstrate pe o perioadă maximă de 1 an.

  • 6.1. Ce fel de filiere cookies folosim?

FiÈ™ierele cookies utilizate pe paginile noastre de web pot fi împărÈ›ite în 2 categorii:

    • De scurtă durată, aÈ™a numitele „session cookies”, care vor fi È™terse imediat după încetarea vizitării paginilor noastre de internet;

    • De lungă durată, aÈ™a numite „persistent cookies”, care vor rămâne în cadrul browserului sau a echipamentului dvs. pe o perioadă stabilită sau până la momentul în care vor fi îndepărtate în mod manual.

De asemenea, fiÈ™ierele cookies pot fi împărÈ›ite după funcÈ›ie:

    • EsenÈ›iale, cookies tehnice È™i funcÈ›ionale, cu importanță pentru funcÈ›ia de bază a paginilor de internet. Fără aceste cookies nu aÈ›i putea introduce elemente în coÈ™ul cu cumpărături, trimite comanda sau efectua înregistrarea în contul dvs. de client.

    • Analitice, care ajută la mărirea confortului utilizatorului paginilor noastre de internet, fiind în folosul utilizatorilor. De asemenea, ne permit să analizăm performanÈ›ele diferitelor canale de vânzare.

    • De re-marketing, folosite pentru a personaliza conÈ›inutul reclamelor È™i a le È›inti în mod adecvat.

Utilizăm fiÈ™ierele cookies amintite în scopuri precum:

    • FuncÈ›ionarea corespunzătoare a coÈ™ului de cumpărături, astfel încât să fie posibilă finalizarea cât mai simplă È™i mai rapidă a comenzii dvs.

    • Memorarea datelor de conectare, astfel încât să nu fie necesar ca acestea să fie introduse în mod repetat.

    • Adaptarea cât mai bună a paginilor noastre de internet la cerinÈ›ele dvs, datorită monitorizării fluxului, a miÈ™cării dvs. în cadrul paginilor de internet È™i a funcÈ›iilor folosite de dvs.

    • Identificarea informaÈ›iilor cu privire la reclamele vizitate, pentru a putea evita, pe viitor, afiÈ™area unor reclame pentru produse care nu prezintă interes.

Unele fiÈ™iere cookies, împreună cu conÈ›inutul acestora, pot colecta informaÈ›ii care pot fi folosite ulterior de părÈ›i terÈ›e È™i care, de ex., sprijină în mod direct activitățile publicitare (aÈ™a zisele „cookies pentru părÈ›i terÈ›e”). De ex., informaÈ›iile cu privire la produsele achiziÈ›ionate pe paginile noastre de internet pot fi afiÈ™ate de agenÈ›ia de publicitate, în cadrul afișării È™i al adaptării banner-elor publicitare pe paginile de internet accesate de dvs. Aceste cookies sunt în formă anonimizată pentru persoanele terÈ›e È™i, conform acestor date, nu este posibilă identificarea dvs.

6.2. Cum pot fi limitate fișierele cookies?

Configurarea folosirii fiÈ™ierelor cookies face parte din browserul de internet folosit de dvs., cu precizarea că browserele acceptă în configurarea lor iniÈ›ială aceste cookies. FiÈ™ierele cookies pot fi refuzate prin intermediul browserului dvs. de internet sau pot fi limitate la tipurile selectate de dvs. Prin aceasta veÈ›i limita însă È™i funcÈ›ionarea paginilor noastre de internet È™i nu veÈ›i avea posibilitatea de a folosi din plin funcÈ›iile oferite de noi, inclusiv înregistrarea în cadrul contului dvs. de client.

Eventual, aveÈ›i posibilitatea de a folosi regimul anonim al browserului, care nu împiedică în totalitate folosirea cookies-urilor, dar asigură o anonimizare mai bună a acestora È™i nu salvează istoricul paginilor de internet vizitate.

InformaÈ›iile cu privire la posibilele configurări ale opÈ›iunilor preliminare privind fiÈ™ierele cookies pot fi găsite la link-ul specificat mai jos sau în cadrul altor documentaÈ›ii ale browserelor de internet:

Un instrument eficient pentru gestionarea fiÈ™ierelor cookies este disponibil È™i pe site-ul https://www.youronlinechoices.com/ro/.

 

  1. Care sunt drepturile dvs. și cum pot fi exercitate?

La fel cum noi avem drepturi È™i îndatoriri în domeniul prelucrării datelor dvs. personale, È™i dvs. aveÈ›i drepturi care pot fi exercitate. Dintre acestea amintim următoarele:

  • 7.1. Dreptul la acces

AveÈ›i dreptul de a solicita în mod gratuit informaÈ›ii privind prelucrarea datelor dvs. personale – ce fel de date sunt prelucrate, în ce scop È™i pentru ce perioadă, care este sursa datelor obÈ›inute È™i care sunt persoanele care vor avea acces la aceste date. Conform dreptului la acces, puteÈ›i solicita trimiterea datelor prelucrate, în format structurat de maÈ™ină È™i lizibil. Vom genera cu plăcere o copie, după confirmarea identității dvs.; este suficient să trimiteÈ›i solicitarea dvs. la adresa de e-mail a Persoanei autorizate pentru domeniul protecÈ›iei datelor personale (în cele ce urmează „Persoana autorizată”) contact@azeena.ro

  • 7.2. Dreptul la corectare

În cazul în care constataÈ›i că datele dvs. personale prelucrate sunt incorecte sau incomplete, aveÈ›i dreptul de a solicita corectarea acestora. Vom proceda cu plăcere È™i fără întârzieri nejustificate, la corectarea sau la completarea acestora. Va fi suficient să trimiteÈ›i solicitarea dvs. la adresa de e-mail a Persoanei autorizate contact@azeena.ro

  • 7.3. Dreptul la È™tergere

În anumite cazuri, puteÈ›i apela la dreptul dvs. de È™tergere a datelor dvs. personale prelucrate. Datele dvs. personale vor fi È™terse sau anonimizate, fără întârzieri nejustificate. Acest lucru nu se aplică datelor personale necesare îndeplinirii îndatoririlor noastre legale È™i care fac obiectul păstrării acestora, în conformitate cu normele legislative (de ex. soluÈ›ionarea unei comenzi formulate) sau  pentru protecÈ›ia intereselor noastre legitime. Eliminarea datelor dvs. personale are loc È™i în cazul în care aceste date nu vor mai fi necesare pentru scopul dat sau în cazul în care salvarea acestor date personale este imposibilă, datorită altor cauze stabilite de legislaÈ›ie. Ștergerea datelor dvs. personale poate fi solicitată de la Persoana autorizată prin intermediul adresei de e-mail contact@azeena.ro

  • 7.4. Dreptul la limitarea prelucrării

În anumite cazuri, puteÈ›i apela la dreptul dvs. privind limitarea prelucrării datelor personale prelucrate. AveÈ›i posibilitatea de a solicita ca datele dvs. personale identificate să nu mai facă obiectul unei prelucrări viitoare, pe o perioadă determinată. Pentru limitarea prelucrării datelor dvs. personale, puteÈ›i apela la Persoana autorizată, prin intermediul adresei de e-mail contact@azeena.ro

  • 7.5. Dreptul la transfer

AveÈ›i dreptul de a obÈ›ine de la noi toate datele personale furnizate È™i prelucrate în baza acordului dvs. Datele personale vă vor fi furnizate în format structurat de maÈ™ină È™i lizibil. Vom genera datele în acest format; este suficient să trimiteÈ›i o solicitare la adresa de e-mail a Persoanei autorizate contact@azeena.ro

  • 7.6. Dreptul de formulare a contestaÈ›iei împotriva prelucrării

AveÈ›i dreptul de a formula o contestaÈ›ie împotriva prelucrării datelor personale în baza interesului nostru legitim. În cazul în care este vorba despre o prelucrare în scop de marketing, vom renunÈ›a la prelucrarea datelor personale, fără întârzieri nejustificate. În celelalte cazuri, vom proceda în acest fel după o evaluare repetată a intereselor noastre legitime È™i a drepturilor È™i a motivelor dvs. ContestaÈ›ia împotriva prelucrării poate fi comunicată printr-o solicitare trimisă pe adresa de e-mail a Persoanei autorizate contact@azeena.ro

  • 7.7. Dreptul la formularea unei plângeri

Exercitarea drepturilor È™i a procedurilor amintite mai sus nu limitează, în niciun fel, dreptul dvs. la formularea unei plângeri adresate organului de supraveghere competent. PuteÈ›i apela la acest drept în special în cazul în care aveÈ›i o suspiciune cu privire la faptul că datele dvs. personale sunt prelucrate în mod neautorizat sau în contradicÈ›ie cu normele legislative general valabile. Persoana competentă pentru soluÈ›ionarea plângerilor din partea clienÈ›ilor este Autoritatea NaÈ›ională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în B-dul Magheru 28-30, Sector 1, BucureÈ™ti.

 

  1. Puteți să ne contactați

În cazul unor întrebări, unor comentarii È™i unor solicitări cu privire la aceste Principii de prelucrare a datelor dvs. personale, puteÈ›i să vă adresaÈ›i în orice moment Persoanei autorizate în domeniul protecÈ›iei datelor personale, prin intermediul adresei de e-mail contact@azeena.ro. Cererea dvs. va fi soluÈ›ionată fără întârzieri nejustificate, în maxim 30 de zile. În situaÈ›ii excepÈ›ionale, în special datorită complexității cererii dvs., avem dreptul de a prelungi acest termen cu alte două luni. VeÈ›i fi informat în cazul unei astfel de prelungiri È™i cu privire la motivarea acesteia.

PuteÈ›i să ne contactaÈ›i, de asemenea, la adresa sau la linia pentru clienÈ›i specificate în subsolul acestor Principii.

Contact.

Serviciul de asistență pentru clienÈ›i: 0757 556 622 sau contact@azeena.ro

 

Oferte, noutăți și reduceri prin e-mail

Top of Form

Bottom of Form

Prin trimitere, vă exprimaÈ›i acordul cu privire la prelucrarea datelor personale, în scopul prelucrării È™i trimiterii ofertelor de marketing, de către compania noastră. AveÈ›i dreptul de a vă retrage oricând consimțământul. Pentru mai multe informaÈ›ii, consultaÈ›i principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

ReclamaÈ›ii È™i plângeri

RECLAMAÈšIE

Chiar dacă situaÈ›iile în care livrăm produse defecte sunt foarte rare, este bine să È™tiÈ›i că vom rezolva problema fără întârziere È™i spre satisfacÈ›ia dumneavoastră. Este È™i în interesul nostru să rezolvăm totul cât mai repede posibil, deci nu trebuie să vă temeÈ›i că veÈ›i aÈ™tepta mai mult decât este necesar (de obicei, rezolvăm totul în câteva zile).

ClienÈ›ii înregistraÈ›i au posibilitatea de a returna produsele direct din contul de client.

Cum depun reclamația?

Dacă v-aÈ›i decis să depuneÈ›i reclamaÈ›ie pentru anumite produse, expediaÈ›i-le la adresa contact@azeena.ro

ClienÈ›ii înregistraÈ›i au posibilitatea de a returna produsele prin curier.

Vă vom informa în scris despre cursul reclamaÈ›iei, în special despre acceptarea, procesarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, vă putem contacta prin telefon.

Fiecare reclamaÈ›ie este soluÈ›ionată fără întârziere. De regulă, soluÈ›ionarea reclamaÈ›iei, inclusiv eliminarea defectului, nu durează mai mult de 30 de zile. În caz contrar, aveÈ›i dreptul să vă retrageÈ›i din contractul de cumpărare. Pentru a respecta acest termen, este esenÈ›ial să ne acordaÈ›i asistenÈ›a necesară.

Când pot depune reclamaÈ›ie?

Suntem răspunzători pentru defectele existente ale produselor, care se manifestă la livrare sau în decursul următoarelor 24 de luni. Nu răspundem pentru defectele noi, mai ales dacă au fost cauzate de folosirea necorespunzătoare. Dacă aÈ›i cumpărat un produs folosit, nu răspundem pentru defectele care corespund gradului de utilizare sau uzurii pe care produsul folosit le-a avut la livrare. În cazul produselor prevăzute cu dată de expirare, ne asumăm răspunderea că produsele sunt utilizabile pe toată durata valabilității acestora.

Vă atragem atenÈ›ia că sensibilitatea crescută sau reacÈ›ia alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte de produs. În mod similar, defectele produselor oferite cadou sau ale altor prestaÈ›ii gratuite, oferite suplimentar față de comanda dvs., nu pot fi considerate defecte de produs. Imaginile produselor din magazinul nostru on-line sunt ilustrative È™i nu reprezintă neapărat o prezentare a caracteristicilor produselor (de exemplu, ambalajul produsului poate varia, în funcÈ›ie de modificarea sa de către producător).

Ce drepturi am, în caz că depun o reclamaÈ›ie?

În cazul în care produsul prezintă un defect, putem conveni o compensaÈ›ie sub formă de voucher.

Mai mult, aveÈ›i dreptul să solicitaÈ›i înlocuirea produsului defectuos sau repararea acestuia.

Dacă înlăturarea defectului este imposibilă sau nerezonabilă pentru noi, aveÈ›i dreptul să solicitaÈ›i o reducere a preÈ›ului de achiziÈ›ie. În acest caz, păstraÈ›i marfa, iar noi vă rambursăm o parte din preÈ›ul de achiziÈ›ie. Dacă defectul este însemnat, vă puteÈ›i retrage din contractul de vânzare-cumpărare. În acest caz, ne trimiteÈ›i produsul înapoi, iar noi vă rambursăm integral preÈ›ul de achiziÈ›ie.

Contacte

Răspundem cu plăcere oricăror întrebări pe care le-aÈ›i avea în legătură cu reclamaÈ›ia, dacă ne contactaÈ›i la e-mailul contact@azeena.ro sau la nr. de telefon 0757 556 622

 

Termeni și condiții

1.       DispoziÈ›ii iniÈ›iale

  1. AceÈ™ti Termeni È™i condiÈ›ii de afaceri definesc relaÈ›ia dintre compania noastră, GYNEVENTIM SRL (AZEENA BY GYNICLINIQUE), în calitate de vânzător È™i operator al e-shopului cu adresa web shop.azeena.ro È™i dumneavoastră, clientul nostru, care încheie un contract de cumpărare cu noi.

  2. Aplicăm o abordare uniformă pentru toÈ›i clienÈ›ii noÈ™tri È™i le oferim aceleaÈ™i beneficii, indiferent dacă sunt sau nu consumatori. Prin urmare, regulile stabilite în cadrul acestor Termeni È™i condiÈ›ii de afaceri sunt valabile pentru toÈ›i clienÈ›ii noÈ™tri.

iii.     AceÈ™ti Termeni È™i condiÈ›ii acoperă, în primul rând, cumpărarea produselor din e-shopul nostru. Sunt aplicabili, în egală măsură, pentru cumpărarea unor produse folosind linia telefonică pentru clienÈ›i sau vizitând unul dintre magazinele noastre fizice.

2.       Încheierea acordului de cumpărare

  1. PuteÈ›i încheia un acord de cumpărare cu noi fie de la distanță, prin intermediul e-shopului sau al liniei telefonice pentru clienÈ›i, fie personal, vizitând locaÈ›iile noastre.

  2.       În cazul unui acord de cumpărare încheiat de la distanță, comanda – plasată transmiÈ›ând comanda prin pagina web sau prin intermediul liniei telefonice pentru clienÈ›i – constituie un proiect de acord. Comanda va fi valabilă pe o perioadă de 7 de zile, iar noi vom confirma primirea sa prin e-mail. Ca urmare, acordul de cumpărare va fi încheiat în momentul acceptării proiectului de acord de către noi, sub forma livrării produselor comandate. Vă vom informa prin e-mail despre expedierea produselor.

      Livrăm bunuri numai în cantități obiÈ™nuite pentru consumul casnic. În anumite cazuri (în special în cazul promoÈ›iilor sau al lichidărilor de stoc), ne rezervăm dreptul de a fixa cantitatea maximă pe care o putem furniza.

  1.   Pentru a trimite comanda în e-shop, faceÈ›i clic pe butonul „Comandă”. Atât condiÈ›iile de afaceri acceptate, cât È™i informaÈ›iile din comandă se arhivează pe o perioadă de 6 ani. Dacă aÈ›i introdus date incorecte în comandă, aveÈ›i opÈ›iunea de a le corecta prin intermediul formularului de comandă sau al contului dvs. de client. 

3.       Retragerea fără motiv

  1. AveÈ›i dreptul, prin lege, să vă retrageÈ›i dintr-un acord încheiat pe internet sau prin telefon, fără a explica motivul, în termen de 14 zile de la livrarea produselor. În compania noastră, orice cumpărător are dreptul de a se retrage din acordul de cumpărare fără niciun motiv, în termen de 14 de zile de la livrarea produselor. Regula este valabilă È™i în cazul cumpărăturilor efectuate în magazinele noastre fizice.

  2. Pentru a vă putea exercita acest drept, trebuie să ne comunicaÈ›i decizia dumneavoastră de a vă retrage din acordul de cumpărare, în termenul mai sus menÈ›ionat. În acest sens, ne puteÈ›i contacta la contact@azeena.ro sau ne puteÈ›i suna la 0757 556 622.

    În cazul retragerii dumneavoastră din acord, vă vom rambursa costul de cumpărare a produselor. Sumele vor fi in maxim 30 de zile de la data retragerii. Este însă posibil, conform legii, să aÈ™teptăm să returnaÈ›i produsele, înainte de a efectua plata. În scopul rambursării sumei, vom folosi aceeaÈ™i modalitate de plată pe care aÈ›i utilizat-o pentru a achita costul cumpărăturilor, dacă nu convenim altfel.

  1.     Este necesar să expediaÈ›i produsele imediat, nu mai târziu de 3 zile de la data retragerii, la adresa Strada Johann Wolfgang von Goethe 2, parter, TimiÈ™oara. Dacă vânzătorul trimite gratuit clientului, ca urmare a încheierii contractului, produse suplimentare („cadou”), È™i acest cadou trebuie returnat. În cazul în care clientul nu trimite furnizorului È™i cadoul oferit împreună cu produsele, furnizorul are dreptul de a amâna returnarea către client a preÈ›ului de achiziÈ›ie al produselor până la returnarea cadoului. VeÈ›i suporta costurile asociate returnării produselor.

  2.       ReÈ›ineÈ›i că veÈ›i fi considerat responsabil pentru orice reducere a valorii produselor, ca o consecință a manipulării acestora în alt mod decât cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, proprietățile È™i funcÈ›ionalitatea produsului (de ex., dacă folosiÈ›i un produs cosmetic, deÈ™i l-aÈ›i încercat deja). Vă rugăm să reÈ›ineÈ›i, de asemenea, că nu aveÈ›i dreptul să vă retrageÈ›i din acord în cazul produselor realizate conform cerinÈ›elor dumneavoastră sau al produselor personalizate (de ex., ambalaje cu gravuri personalizate), precum È™i în cazul produselor scoase din ambalaj È™i care nu pot fi returnate în ambalaj din motive de igienă (de ex., dacă aÈ›i deschis ambalajul cu preparate cosmetice È™i alte bunuri care intră în contact direct cu pielea). Mai mult, vânzătorul avertizează că nu este posibilă retragerea din contract, în cazul serviciilor de ambalare cadou sau de ambalare ecologică, odată ce bunurile au fost deja ambalate È™i, prin urmare, serviciul a fost furnizat (vânzătorul furnizează serviciul de ambalare cadou sau de ambalare ecologică imediat după plasarea comenzii, dacă serviciul respectiv a fost selectat de către client).

4.       ReclamaÈ›ii

  1. În cazul în care produsele prezintă un defect la livrare, putem conveni cu privire la compensaÈ›ie sub forma unui voucher. AveÈ›i, de asemenea, dreptul de a cere eliminarea defectului, sub forma înlocuirii sau a reparării produsului. În situaÈ›ia în care eliminarea defectului este imposibilă sau nerealizabilă pentru noi, aveÈ›i dreptul de a revendica reducerea preÈ›ului de achiziÈ›ie È™i, dacă defectul este substanÈ›ial, vă puteÈ›i, de asemenea, retrage din acordul de cumpărare. AveÈ›i aceste drepturi È™i dacă un astfel de defect se manifestă mai târziu.

  2. Ne asumăm responsabilitatea pentru defectele produselor, dacă acestea se manifestă în termen de doi ani de la livrarea acestora sau înainte de data de expirare menÈ›ionată pe ambalaj.

iii.     Produsele vor fi considerate defecte în special atunci când nu au proprietățile obiÈ™nuite sau prezentate, nu servesc scopului, nu respectă cerinÈ›ele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită. ReÈ›ineÈ›i că sensibilitatea crescută sau reacÈ›ia alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte ale produsului. De asemenea, deficienÈ›ele privind cadourile È™i alte gratuități, pe care le furnizăm dincolo de limitele comenzii dumneavoastră, nu pot fi considerate defecte. Imaginile produselor din magazinul nostru sunt doar ilustrative È™i nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăților bunurilor (de ex., ambalajul poate fi diferit, datorită unei modificări implementate de producător).

  1. Vom răspunde cu plăcere tuturor întrebărilor referitoare la reclamaÈ›ii, la adresa de email contact@azeena.ro sau nr. tel. 0757 556 622. Vă rugăm să trimiteÈ›i produsele care fac obiectul reclamaÈ›iei pe adresa Strada Johann Wolfgang von Goethe 2, parter, TimiÈ™oara. În cazul în care completaÈ›i formularul fără asistență din partea personalului nostru, vă rugăm să nu uitaÈ›i să descrieÈ›i defectul sau modul de manifestare a acestuia, precum È™i specificarea modalității în care doriÈ›i să fie soluÈ›ionată reclamaÈ›ia dumneavoastră.

  2. Vă vom informa despre progresul reclamaÈ›iei, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil să vă contactăm prin telefon.

  3. Vom lua fără întârziere o decizie cu privire la reclamaÈ›ie. Durata rezolvării reclamaÈ›iei, inclusiv îndepărtarea defectelor, de obicei durează până la 30 de zile. În caz contrar, aveÈ›i dreptul să vă retrageÈ›i din acordul de cumpărare. Este necesar ca dvs. să ne furnizaÈ›i asistenÈ›a necesară pentru respectarea termenului de mai sus.

vii.    În cazul unei reclamaÈ›ii justificate, vom suporta costurile aferente returnării produselor.

5.       Metoda de plată È™i de livrare

  1.         PuteÈ›i selecta metoda de plată È™i de livrare din opÈ›iunile pe care le oferim. Înainte de expedierea comenzii, vă vom notifica cu privire la metoda de plată selectată È™i la costurile aferente. În cazul în care clientul alege să plătească cu cardul de credit, acesta acceptă ca suma de plată să fie retrasă direct de pe cardul de credit în momentul tranzacÈ›iei.

  2. Metoda de plata este plata online cu cardul de credit/debit. Metoda de livrare oferita în prezent este prin curierul SAMEDAY 24-48 de ore, in urmatoarele conditii:

Pentru comenzile mai mari de 500 lei – GRATUIT

Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 500 lei se percepe o taxa de transport de 25 lei prin curier sau 15 lei la easybox.

Taxa de transport va fi specificata vizibil in cosul de cumparaturi.

 Datele de livrare prezentate au caracter informativ È™i se bazează pe termenele de livrare preconizate de transportatori.  

  1.     Ne rezervăm dreptul de a asigura livrarea gratuită a produselor, în anumite cazuri.

6.       Diverse

  1. Oferim clienÈ›ilor noÈ™tri diverse reduceri, cadouri È™i alte vouchere. Utilizarea lor este dirijată de anumite reguli, care vor fi comunicate individual clientului, în fiecare situaÈ›ie. Cu excepÈ›ia cazului în care se prevede altfel, fiecare voucher de reducere sau de cadou poate fi folosit o singură dată È™i numai un singur voucher de acelaÈ™i tip poate fi folosit în cadrul aceleiaÈ™i comenzi. Dacă nu se prevede altfel, reducerile nu pot fi combinate. În cazul în care valoarea voucherului cadou depășeÈ™te valoarea cumpărăturii, diferenÈ›a nu va fi transferată într-un nou voucher, iar suma neutilizată nu va fi rambursată.

  2. În legătură cu cumpărătura efectuată, este posibil să primiÈ›i un chestionar de evaluare, de la o terță parte. PuteÈ›i să le împărtășiÈ›i È™i altora experienÈ›a referitoare la cumpărătură È™i la produse. Vom fi foarte fericiÈ›i dacă veÈ›i accepta să completaÈ›i chestionarul.

7.       Trimiterea mostrelor

Ne rezervăm dreptul de a vă oferi opÈ›iunea de a primi un colet gratuit, conÈ›inând mostre de cosmetice, în funcÈ›ie de oferta disponibilă în e-shop, în scopul de a testa produsele oferite în e-shop.

Serviciul de mostre gratuite vizează informarea clienÈ›ilor despre oferta e-shopului, scopul acestora nefiind de a evalua calitatea sau designul mostrei convenite. Serviciul de mostre gratuite constituie un serviciu gratuit, de natură publicitară, care nu constituie îndeplinirea unor obligaÈ›ii în baza unui acord de cumpărare. Prin urmare, nicio discrepanță în mostra trimisă nu oferă posibilitatea exercitării unor drepturi, în cazul executării defectuoase.

Este posibil să fiÈ›i contactat în scopul verificării satisfacÈ›iei dvs. cu privire la produsul ales; prin exprimarea solicitării de trimitere a unui produs, vă daÈ›i consimțământul de a fi contactat.

8.       InformaÈ›ii generale

  1. În conformitate cu Legea privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze clientului o chitanță fiscală. Vânzătorul este, de asemenea, obligat să înregistreze vânzarea on-line la autoritatea fiscală, în caz de defecÈ›iune tehnică în termen de cel mult de 48 de ore.

  2. În vederea soluÈ›ionării independente, imparÈ›iale, transparente, eficiente, rapide È™i echitabile, pe cale extrajudiciară, a eventualelor litigii care privesc obligaÈ›iile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii on-line încheiate cu dumneavoastră, în calitate de consumator, prin intermediul site-ul shop.azeena.ro, vă informăm cu privire la existenÈ›a È™i la posibilitatea de a recurge la platforma europeană SOL (denumită în continuare „platforma SOL”). Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit È™i disponibil on-line, în toate limbile oficiale ale instituÈ›iilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii È™i comercianÈ›ii care doresc o soluÈ›ionare pe cale extrajudiciară a litigiilor menÈ›ionate în paragraful anterior. AveÈ›i posibilitatea de a accesa platforma SOL la următoarea adresă de internet: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO.

  Acordul va fi încheiat în limba română È™i se va afla sub incidenÈ›a legilor României.

  1. Toate preÈ›urile produselor È™i serviciilor sunt indicate inclusiv TVA-ul valabil în momentul plasării comenzii. În cazul modificării ratei TVA înainte de încheierea acordului de cumpărare sau înainte de expedierea produselor, fie clientul îÈ™i asumă obligaÈ›ia, în funcÈ›ie de metoda de plată selectată, să achite orice rest de plată neachitat, fie vânzătorul va trimite prompt clientului un e-mail prin care îi solicită acestuia să indice modul în care vânzătorul poate rambursa suma plătită în plus de către client.

  2.     Prin plasarea acestei comenzi, vă exprimaÈ›i acordul cu privire la primirea bonului fiscal în format electronic. Bonul fiscal în format electronic va fi inclus în e-mailul de expediere a comenzii. Dacă doriÈ›i să primiÈ›i bonul fiscal imprimat pe hârtie, vă rugăm să îl solicitaÈ›i prin e-mail, iar noi vă vom trimite bonul fiscal împreună cu comanda.  

  3.    Toate preÈ›urile produselor, inclusiv cele reduse, sunt valabile până la o notificare ulterioară sau până la lichidarea stocurilor.

bottom of page