top of page
Politica de confidențialitate
GYNEVENTIM S.R.L. (AZEENA BY GYNICLINIQUE), cu sediul social în Timișoara, str. Mariana Drăghicescu nr. 20, sediu secundar în Timișoara, str. W. J. Goethe nr. 2 parter, ORC J35/23/2020, CUI 42082642, operatorul magazinului online shop.azeena.ro, declară că toate datele personale (în cele ce urmează „datele”) sunt considerate strict confidențiale și sunt tratate în conformitate cu prevederile legislative în vigoare, în domeniul protecției datelor cu caracter personal.
Securitatea datelor dvs. personale reprezintă o prioritate. Acordăm o atenție adecvată problematicii privind datele personale și protecția acestora. În cadrul acestor Principii de prelucrare a datelor personale (în cele ce urmează „Principiile”) veți găsi informații cu privire la tipul datelor personale colectate, titlul de drept privind prelucrarea acestora, scopul folosirii acestora, durata de arhivare și persoanele cu acces la aceste date. În cadrul Principiilor vă informăm și în legătură cu drepturile dvs. privind domeniul prelucrării datelor dvs. personale.
-
Ce fel de date personale sunt supuse prelucrării?
În cazul în care apelați la serviciile magazinului nostru online, prelucrăm diferite tipuri de date personale ale dvs.
-
1.1. În cazul în care efectuați o achiziție
Cele mai frecvente date puse la dispoziția noastră sunt cele obținute prin intermediul formularului de comandă a produselor, din cadrul paginii noastre de internet. Este vorba, în principal, despre datele necesare încheierii și îndeplinirii contractului de vânzare.
Aceste date sunt necesare satisfacerii comenzii dvs. și pot fi împărțite în următoarele categorii:
-
-
Date de identificare, adică numele și prenumele, eventual C.U.I. și C.I.F, în cazul achiziției pe firmă;
-
Date de contact, adică adresa de e-mail, adresa de corespondență, adresa de facturare, numărul de telefon, contactul bancar și informațiile privind plata.
-
Date care apar pe durata existenței contractului – adică produsele achiziționate, volumul serviciilor prestate și segmentul clientului.
-
-
1.2. În cazul în care efectuați o înregistrare
În cazul în care doriți să beneficiați de avantajele contului de client, este necesară înregistrarea prealabilă în cadrul paginii noastre de internet. Contul de client este protejat prin intermediul parolei alese de dvs., la care nu avem acces. În cazul pierderii parolei, nu suntem în măsură să vă oferim parola sau să generăm o parolă nouă, la cererea dvs.
În cadrul contului, beneficiați de acces nelimitat la datele dvs. personale și la o eventuală modificare a acestora. În cadrul contului, aveți posibilitatea de a vedea istoricul comenzilor efectuate de dvs., al produselor achiziționate și al comenzilor nefinalizate. Prin intermediul contului de client, aveți posibilitatea de a salva datele cadrului de plată, de a administra furnizarea newsletter-elor și așa-numita listă wishlist, în cadrul căreia puteți salva produsele dvs. preferate.
-
1.3. În cazul în care sunteți un beneficiar al informațiilor comerciale
Aveți posibilitatea să primiți din partea noastră informații comerciale privind produsele asemănătoare cu cele achiziționate la noi. Puteți refuza primirea acestor informații, prin intermediul link-ului pentru dezabonare, aflat în partea de jos a fiecărui e-mail ce conține aceste informații. În cazul în care aveți cont de client, dezabonarea de la primirea informațiilor este posibilă de asemenea prin intermediul contului dvs. Dezabonarea de la primirea mesajelor de afaceri este gratuită.
În cazul în care sunteți un client înregistrat, puteți primi informații comerciale și prin intermediul mesajelor SMS sau al notificărilor push, din cadrul aplicației nostre pentru dispozitive mobile. Puteți primi notificări push ce conțin informații comerciale, precum și pe Facebook, respectiv pe Messenger. Această prelucrare este în conformitate cu Principiile de prelucrare a datelor personale, din cadrul rețelei sociale date. Primirea informațiilor prin intermediul acestor canale poate fi refuzată în orice moment.
În cazul în care sunteți un beneficiar al acestor informații, prelucrăm următoarele date ale dvs.:
-
-
Date de identificare, adică prenumele;
-
Date de contact, cu ajutorul cărora este posibilă comunicarea cu dvs., adică adresa de e-mail și numărul de telefon;
-
Date demografice deduse din configurarea și din comportamentul dvs. pe web, adică date privind sexul și limba preferată.
-
-
1.4. În cazul vizitării paginii noastre de internet sau în cazul în care creați un conținut în cadrul acesteia
În cazul vizitării paginii noastre de internet, pe parcursul acesteia colectăm diferite informații, de ex. adresa dvs. IP, configurarea browserului și a limbii preferate, paginile de internet accesate și durata vizitei. Monitorizăm în continuare traseul dvs. în cadrul paginilor de internet și link-urile accesate, pentru a putea adapta cât mai bine conținutul și a vă putea oferi produsele și conținutul pe care le veți aprecia.
În cadrul vizitei la paginile noastre de internet, în browserul de internet folosit de dvs. și în echipamentul dvs., introducem și apoi citim fișiere cookies, aspect care face obiectul unui capitol separat în cadrul acestor Principii.
În afara fișierelor cookies, prelucrăm și date privind comportamentul dvs. pe web, adresa dvs. IP, datele puse la dispoziție de browserul dvs. – adică rezoluția, sistemul de operare al echipamentului dvs., inclusiv versiunea acestuia și configurarea limbii.
Suntem în măsură să vă conectăm, de asemenea, cu rețele de socializare, inclusiv înregistrarea automată în cadrul contului dvs. la rețelele sociale date. În scopul acestei conexiuni, în principal cu privire la mesajele pe blog, folosim așa zisele plugin-uri sociale, adică taste de informare cu ajutorul cărora aveți posibilitatea de a distribui conținutul în cadrul contului dvs. În urma conexiunii în cadrul rețelelor sociale și al altor pagini de internet, pot fi afișate oferte personalizate și publicitate cu adresă, care fac trimitere la paginile noastre de web.
Pentru a vă atrage mai mult în lumea beauty, vă oferim posibilitatea de a fi activ în cadrul paginilor noastre de internet și de a crea conținuturi, cum ar fi recenziile privind produsele achiziționate și beneficiile oferite de acestea sau comentarii referitoare la mesajele noastre de pe blog. Pentru a putea participa la crearea acestei lumi, nu este necesară existența unui cont de client. Aceste postări ale dvs. pot fi însoțite de numele și de prenumele dvs., în cazul în care vor fi introduse în cadrul formularului. Dvs. aveți responsabilitatea privind conținutul introdus și activitatea în cadrul paginilor noastre de internet, motiv pentru care vă rugăm să nu puneți la dispoziție date personale, care nu doriți să fie accesibile publicului larg.
Paginile noastre de internet pot conține trimiteri la alte pagini web, pe care le considerăm practice și care ar putea furniza informații utile. Am dori să vă atragem atenția asupra faptului că aceste pagini ar putea fi în proprietatea și în exploatarea altor societăți și organizații, care vor prelucra datele în conformitate cu Principiile de securitate și protecție a datelor personale proprii. Societatea noastră nu deține niciun control cu privire la această prelucrare și nu poartă răspunderea cu privire la informațiile, la materialele, la produsele sau la serviciile conținute în aceste pagini de internet sau accesibile prin intermediul acestora.
-
1.5. În cazul în care ne veți contacta prin linia clientului sau prin rețelele de socializare
În cazul în care veți decide să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți prin intermediul telefonului sau al e-mailul-ui, procedăm în principal la prelucrarea înregistrării convorbirilor telefonice, care sunt monitorizate, precum și la înregistrarea comunicațiilor prin e-mail.
În cazul în care ne veți contacta cu privire la solicitarea dvs., prin intermediul paginii noastre sau al contului din cadrul rețelelor de socializare alese, prelucrarea datelor dvs. personale este realizată în exclusivitate în conformitate cu Principiile de prelucrare a datelor personale ale societății care este operatorul rețelei de socializare respective.
-
1.6. În cazul în care ne veți acorda o evaluare pe portalurile de evaluare
După livrarea produselor, puteți primi o solicitare cu privire la evaluarea acestora și a satisfacției dvs., prin intermediul portalului de evaluare selectat. Apreciem orice feedback, depinde însă de dvs. dacă veți proceda la a ne acorda o evaluare. În cazul efectuării unei astfel de evaluări, procedăm la prelucrarea și la furnizarea următoarelor date partenerilor respectivi:
-
-
Date de contact, adică adresa de e-mail care servește la trimiterea cererii de evaluare;
-
-
-
Date apărute pe timpul duratei contractului, adică produsele achiziționate.
-
-
1.7. În cazul în care veți participa la concursul pentru consumatori
Prin intermediul paginilor noastre sau al profilurilor din cadrul rețelelor de socializare selectate, organizăm pentru dvs. concursuri atractive, la care puteți participa și ale căror reguli pot fi găsite aici. Anunțarea câștigătorilor poate fi publică, ceea ce înseamnă că, pe pagina noastră sau în cadrul profilului din rețeaua de socializare selectat, putem face publice anumite date personale ale câștigătorului. Orice fel de activitate sau de comunicare cu noi prin intermediul rețelelor de socializare, ca și prelucrarea datelor dvs. personale respectă Principiile de prelucrare a datelor personale ale societății care este operatorul rețelei de socializare respective.
În cazul în care veți participa la concurs, procedăm la prelucrarea următoarelor date personale:
-
-
Date de identificare, adică numele și prenumele;
-
Date de contact, adică profilul dvs. în cadrul rețelei de socializare sau adresa de e-mail; în cazul unui câștig, în scopul furnizării acestuia, adresa, adresa de corespondență, adresa de facturare și numărul de telefon.
-
-
1.8. În cazul în care veți participa la o testare pentru utilizator sau la un alt eveniment organizat
În cazul în care veți participa la programul de testare pentru utilizator, procedăm la prelucrarea următoarelor date:
-
-
Date de identificare, adică numele și prenumele;
-
Date de contact, adică adresa dvs. de e-mail și numărul de telefon;
-
Înregistrarea sistemului de camere video, adică fața dvs. filmată
-
Organizăm pentru dvs. diverse promoții și evenimente, în cadrul cărora procedăm la prelucrarea următoarelor date:
-
-
Date de identificare, adică numele și prenumele, eventual C.U.I. și C.I.F.;
-
Date de contact, adică adresa dvs. de e-mail și numărul de telefon.
-
În cadrul fiecărei promoții, vă vom oferi informații cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale.
-
Care este scopul prelucrării datelor dvs. personale?
-
2.1. Achiziționarea unor produse și a unor servicii
Procedăm la prelucrarea datelor dvs. personale, în principal în scopul îndeplinirii contractului de vânzare, pentru a putea prelucra comanda dvs. trimisă prin intermediul paginilor noastre de internet, al aplicației mobile sau al liniei de client și pentru livrarea produselor. Adresa de e-mail și numărul de telefon servesc pentru confirmarea comenzii, furnizarea confirmării de primire a plății, trimiterea facturii electronice, apoi pentru informarea continuă cu privire la starea comenzii dvs. și, eventual, pentru alte informări privind comanda respectivă.
-
2.2. Contul de client
În cazul în care sunteți un client înregistrat, procedăm la prelucrarea datelor dvs. personale în scopul administrării contului dvs. de client, în cadrul căruia oferim diferite beneficii.
-
2.3. Ofertele de marketing
Vă trimitem informări comerciale privind produse asemănătoare cu cele achiziționate de la noi. Aveți posibilitatea de a refuza, în orice moment, primirea acestor informări, prin intermediul link-ului pentru dezabonare aflat în partea de jos a fiecărui e-mail ce conține aceste informări. În cazul în care sunteți un client înregistrat, vă trimitem informări comerciale și prin intermediul mesajelor SMS sau al notificărilor push, din cadrul aplicației noastre mobile. Puteți recepționa notificări push și pe Facebook, respectiv pe Messenger. Acest mod de prelucrare respectă Principiile de prelucrare a datelor personale ale rețelei de socializare respective.În cazul în care vă veți dezabona de la primirea acestor informări comerciale, vom înceta să folosim datele dvs. de contact electronice în acest scop. Dezabonarea de la primirea mesajelor de afaceri este gratuită.
-
2.4. Adaptarea și crearea conținutului, asigurarea unei exploatări mai bune a paginilor de internet
Dorim să adaptăm conținutul informărilor și să livrăm produse în funcție de interesul dvs. Din acest motiv, folosim datele personale colectate în scopul personalizării conținutului și a ofertei, pe paginile noastre de internet. Ofertele de marketing afișate pot fi selectate în baza altor informații obținute despre dvs. pe parcurs, în funcție de datele de contact și de cele demografice, de articolele preferate, precum și de celelalte date legate de folosirea paginilor noastre de internet. Nu procedăm la o prelucrare complet automatizată, care ar produce efecte juridice în ceea ce privește drepturile dvs.
Procedăm la prelucrarea datelor privind comportamentul dvs. pe paginile noastre de internet, ceea ce ne permite să obținem informații în baza cărora avem posibilitatea de a îmbunătăți continuu paginile de internet, astfel ca acestea să fie pentru dvs., în calitatea de utilizator, cât mai atrăgătoare. Datele dvs. personale pot fi prelucrate și în scopul efectuării diferitelor statistici, precum monitorizarea vizitatorilor sau măsurarea eficienței publicității, la fel ca și pentru testarea noilor funcționalități ale paginilor noastre de internet sau ale aplicației mobile. Datele privind comportamentul dvs. în cadrul web-ului sunt importante și ca prevenție împotriva atacurilor îndreptate asupra paginilor noastre de internet.
Pe paginile noastre de internet aveți posibilitatea de a crea un anumit conținut. În cazul în care decideți să scrieți o recenzie privind produsele achiziționate, noi prelucrăm datele dvs. personale în scopul pregătirii și al afișării acestei evaluări. În cazul în care vă veți implica în discuție prin articolele de pe blogul nostru și veți scrie un comentariu, prelucrăm datele dvs. personale în scopul prelucrării și al afișării acestui comentariu.
-
2.5. Serviciul de asistență pentru clienți și comunicarea
Ne străduim să îmbunătățim continuu oferta serviciului nostru de asistență pentru clienți, pentru a putea răspunde cât mai repede la solicitările dvs.; pentru a oferi aceste servicii, avem nevoie de datele dvs. personale, în scopul prelucrării cererii dvs. sau al eliminării unor probleme posibile, din cadrul procesului de îndeplinire a contractului de vânzare. În cazul în care ne veți contacta telefonic, vom proceda la înregistrarea acestei convorbiri, în scopul îmbunătățirii calității serviciilor noastre, în urma unei atenționări prealabile.
Datele personale colectate sunt folosite și pentru comunicarea cu dvs. și adaptarea individuală a acesteia. Vă putem contacta, de exemplu, prin telefon, prin e-mail, prin aplicația mobilă sau în alt fel, pentru a vă aduce aminte de faptul că aveți produse în coșul cu cumpărături sau ca să vă ajutăm cu finalizarea comenzii dvs. În continuare, pentru a vă comunica starea actuală a cererii dvs., a comenzii sau a reclamației, eventual pentru a solicita de la dvs. informații suplimentare aferente. De asemenea, putem să vă atenționăm asupra faptului că este nevoie să efectuați o acțiune necesară pentru menținerea contului dvs. de utilizator în stare activă.
-
2.6. Evaluarea satisfacției pe portalurile de evaluare
În legătură cu achiziția, puteți obține și o cerere de evaluare, prin intermediul portalului de evaluare selectat. În acest caz, scopul prelucrării este cercetarea satisfacției.
-
2.7. Concursurile pentru consumatori
În cazul deciziei de a participa la concursurile organizate de noi, prelucrăm datele dvs. personale în scopul participării la acesta și, în cazul unui câștig, pentru a anunța publicul larg, precum și pentru a vă contacta.
-
2.8. Testarea utilizatorilor și organizarea unor promoții
În cazul în care veți participa la programul de testare a utilizatorilor, vom prelucra datele dvs. personale în scopul testării unei funcționalități noi sau actuale a sistemelor noastre.
În cazul în care veți participa la o promoție organizată de noi, vom prelucra datele dvs. personale în scopul planificării, al realizării și al evaluării promoțiilor organizate.
-
2.9. Îmbunătățirea serviciilor
Folosim datele dvs. personale în scopul îmbunătățirii serviciilor și a sistemelor noastre, inclusiv al introducerii unor noi funcționalități. Vom prelucra datele dvs. personale și în scopul de a adopta hotărâri justificate, prin utilizarea unor analize rezumat și a business inteligence, în baza interesului nostru legitim, care decurge din libertatea în afaceri și constă în necesitatea îmbunătățirii continue a serviciilor, cu scopul de a avea succes în competiția economică. Petru a asigura protecția drepturilor și a intereselor dvs., vom folosi în acest scop datele personale, date care vor fi în cea mai mare parte anonimizate.
-
2.10. Protecția, securitatea și soluționarea disputelor
Datele dvs. personale pot fi prelucrate, de asemenea, pentru a asigura protecția și securitatea clienților noștri și a sistemelor, în scopul exercitării drepturilor și al revendicărilor legale, la identificarea și la prevenirea fraudei, la soluționarea litigiilor sau la îndeplinirea acordurilor reciproce. Putem, de asemenea, să prelucrăm datele dvs. personale și în scopul unor eventuale controale din partea organelor publice.
-
Care este baza legislativă a prelucrării datelor personale?
Datele personale sunt prelucrate în volume și în scopuri diferite, așa cum am specificat la art. 1 și 2 de mai sus, adică:
-
a) Fie fără acordul dvs., în virtutea îndeplinirii contractului, al îndeplinirii îndatoririlor legale sau al intereselor noastre legitime;
b) În baza acordului dvs.
Modurile de prelucrare care pot fi efectuate fără acordul dvs. decurg din scopul stabilit pentru prelucrarea dată și din calitatea prin care vă raportați la noi – dacă sunteți numai un vizitator al paginilor noastre de internet, dacă veți achiziționa sau dacă vă veți înregistra. Poate avea loc prelucrarea datelor dvs. personale și în cazul în care aveți calitatea de adresat al produselor sau al serviciilor comandate, în cazul în care comunicați cu noi sau în cazul în care veți vizita magazinul nostru.
3.1. Îndeplinirea contractului de vânzare
În cazul în care veți achiziționa, respectiv veți trimite o comandă către noi, este propus contractul de vânzare, care intră în vigoare prin acceptarea propunerii sub forma livrării produselor comandate. Pentru a fi capabili să satisfacem acest contract de vânzare, eventual un alt contract cu privire la produse sau la servicii, avem nevoie de o mare parte a datelor dvs. personale introduse prin intermediul formularului de comandă.
În cazul în care vă veți înregistra la noi, vom proceda la prelucrarea datelor dvs. pentru a putea administra contul dvs. de client. În cazul anulării contului, vom înceta să prelucrăm aceste date personale în acest scop.
3.2. Îndeplinirea îndatoririlor legale
Noi trebuie să ne îndeplinim anumite îndatoriri, stabilite de normele legislative. În cazul în care datele dvs. personale sunt prelucrate în baza îndeplinirii acestor îndatoriri, nu avem obligația de a obține acordul dvs. în acest sens. În baza acestei reglementări legislative, prelucrăm datele dvs. de identificare și de contact, precum și datele cu privire la comenzile dvs.
3.3. Acordul
În scopul furnizării informărilor comerciale prin intermediul e-mail-ului, avem posibilitatea de a prelucra datele dvs. personale în baza acordului dvs. Aveți dreptul de a retrage, în orice moment, acordul dvs. cu privire la primirea informărilor comerciale.
Solicităm acordul dvs. și în cazul în care planificați publicarea unei recenzii cu privire la produsele achiziționate sau a unui comentariu pe blog, configurarea monitorizării disponibilității sau participarea la testarea pentru utilizatori sau la o altă promoție. Și în aceste cazuri aveți dreptul de a vă retrage, în orice moment, acordul.
3.4. Interesul legitim
Prelucrăm datele dvs. personale și în baza interesului legitim, în scopul de a îmbunătăți și de a adapta serviciile furnizate, de a afla dacă soluționarea comenzii dvs. a fost realizată spre satisfacția dvs. și de a propaga mai eficient produsele și serviciile furnizate.
În baza interesului legitim, care constă în marketing direct, avem dreptul de a furniza informări comerciale cu privire la produse asemănătoare cu cele achiziționate la noi. Aceasta numai cu condiția ca dvs. să fiți de acord cu o asemenea prelucrare.
Interesul nostru legitim constă, de asemenea, în protejarea revendicărilor legale, în evidența internă și în controlul furnizării adecvate a serviciilor noastre.
Interesul nostru legitim este și trimiterea cererii de evaluare a achiziției, efectuate prin intermediul portalului de evaluare selectat sau de evaluare a concursurilor pentru consumatori organizate de noi.
Prelucrarea datelor dvs. personale în baza interesului legitim are loc și în cazul vizitării magazinelor noastre monitorizate cu ajutorul unui sistem de camere video, în vederea protejării proprietății. Aveți dreptul de a contesta în orice moment acest mod de prelucrare.
-
Cui transmitem datele personale?
Datele dvs. personale sunt prelucrate, în principal, pentru scopuri proprii, în calitatea de administrator al acestora, ceea ce înseamnă că noi stabilim scopurile amintite mai sus, pentru colectarea datelor dvs. personale, stabilirea mijloacelor de prelucrare și realizarea corespunzătoare a acestora.
Punem la dispoziție datele dvs. personale partenerilor noștri, numai în cazul în care acest lucru este necesar pentru îndeplinirea contractului de vânzare, de ex. în scopul asigurării plății sau a transportului, în baza interesului legitim sau în cazul în care v-ați exprimat acordul prealabil privind predarea mai departe a datelor dvs.
Punem la dispoziție datele dvs. personale operatorilor noștri care, bineînțeles, respectă condițiile legale privind protecția datelor personale. Acești operatori prelucrează datele dvs. personale în conformitate cu instrucțiunile noastre, fără ca, prin prelucrare, să aducă atingere drepturilor dvs. Cu acordul dvs., putem pune la dispoziție datele dvs. personale și rețelelor de socializare sau operatorilor instrumentelor de marketing, pentru afișarea unei publicități cu adresă pe alte pagini de internet.
-
4.1. Categorii de beneficiari
Avem dreptul de a pune la dispoziție datele dvs. personale următoarelor persoane:
-
-
Societăți și operatori ai grupului Gyniclinique/ Azeena by Gyniclinique în baza îndeplinirii a contractului de vânzare, în vederea executării proceselor și a procedurilor interne;
-
Societăți care asigură servicii de plată, în scopul prelucrării plăților în baza comenzii dvs., adică a îndeplinirii contractului de vânzare;
-
Societăți de transport, în scopul livrării produselor sau a serviciilor comandate de dvs. și al soluționării reclamațiilor, inclusiv al rezilierii contractului de vânzare;
-
Furnizori de produse sau centre de service, în legătură cu reclamațiile privind produsele sau serviciile comandate;
-
Parteneri care asigură distribuirea informărilor comerciale, care sunt obligați să respecte principiul confidențialității, astfel încât datele dvs. personale nu pot fi folosite pentru alte scopuri;
-
Operatori ai unor instrumente de marketing, care ne ajută la personalizarea ofertelor și a conținutului;
-
Rețele de socializare, în cazul în care comunicați cu noi prin intermediul acestora sau distribuiți conținutul cu ajutorul plugin-urilor sociale;
-
Furnizori de instrumente pentru comunicarea serviciului clienți cu dvs., eventual cu call-center-ul extern;
-
Parteneri care asigură sondaje privind satisfacția clienților;
-
Furnizori de tehnologii și furnizori de servicii cloud;
-
Reprezentanți juridici sau financiari, instanțe de judecată, în vederea prelucrării documentelor fiscale, în scopul recuperării unor datorii sau din alte motive care decurg din îndeplinirea obligațiilor noastre legale;
-
Organe publice în cazul exercitării drepturilor noastre (de ex. poliția).
-
În cazul folosirii datelor dvs. personale de către persoane terțe, în cadrul intereselor legitime proprii, nu ne asumăm responsabilitatea cu privire la aceste prelucrări. Astfel de prelucrări respectă în mod exclusiv Principiile de prelucrare a datelor personale ale societăților și ale persoanelor respective.
-
4.2. Furnizarea datelor în afara UE
În cadrul punerii la dispoziție a datelor dvs. personale operatorilor noștri, în anumite situații aceasta poate avea loc în țări terțe, care nu sunt membre ale Uniunii Europene și care nu asigură un nivel corespunzător al protecției datelor personale. Această furnizare va fi realizată numai cu condiția ca operatorul nostru să se oblige să respecte clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană, clauze care pot fi găsite aici.
-
Care este durata de prelucrare a datelor personale și care este modul de securizare a acestora?
-
5.1. Durata de prelucrare
Prelucrăm datele dvs. personale, în principal, pe durata valabilității relației noastre contractuale, adică a contractului de vânzare sau a calității de client înregistrat. Aceste date personale, necesare îndeplinirii tuturor îndatoririlor noastre, fie că este vorba despre îndatoriri ce decurg din contractul încheiat între noi sau din normele legislative general valabile, avem obligația de a efectua prelucrare pe durata stabilită de normele legislative existente sau în concordanță cu acestea.
În afară de aceasta, prelucrăm datele personale și pentru o perioadă strict necesară pentru îndeplinirea corespunzătoare a tuturor îndatoririlor noastre, ce decurg din contractul încheiat și din normele legislative general valabile.
În cadrul îndeplinirii cererilor dvs. și al furnizării unor servicii de calitate pentru clienți, vom prelucra datele dvs. personale de la începutul relației noastre contractuale, inclusiv timp de 1 an de la expirarea perioadei de garanție a produselor achiziționate, pentru soluționarea eventualelor litigii.
În cazul în care comunicați cu noi prin intermediul serviciului pentru clienți, vom păstra timp de 2 ani datele personale obținute prin comunicare, inclusiv înregistrările convorbirilor monitorizate.
În cazul exprimării acordului privind furnizarea informărilor comerciale, acest acord este valabil pe o perioadă de 4 ani sau până la momentul anulării acestuia. De asemenea, în cazul exprimării acordului privind notificările referitoare la disponibilitatea produselor monitorizate, acest acord este valabil până la momentul trimiterii informației privind disponibilitatea, cel mult pe o perioadă de 1 an sau până la momentul anulării. Acordul cu privire la comunicarea recenziei dvs. asupra produsului este valabil timp de 6 ani sau până la momentul anulării acestuia. În cazul în care creați un conținut în cadrul postărilor noastre pe blog, acordul exprimat prin comunicarea comentariului dvs. referitor la această postare este valabil timp de 2 ani sau până la anularea acestuia. În cazul în care decideți să participați la testări pentru utilizatori sau la alte promoții organizate de noi și vă exprimați acordul dvs., vom prelucra datele dvs. personale, inclusiv eventualele înregistrări ale camerelor de luat vederi sau alte înregistrări audiovizuale, timp de 1 an sau până la anularea acestora.
În cazul în care participați la concursuri organizate de noi, vom prelucra datele dvs. personale timp de 1 an. În cazul în care veți vizita magazinul nostru sau alte spații și împrejurimile societății noastre, vom prelucra înregistrările camerelor timp de 90 de zile de la obținerea acestora.
În celelalte cazuri, durata de prelucrare a datelor dvs. personale decurge din scopul prelucrării sau este specificată de normele legislative obligatorii, din domeniul protecției datelor personale. După expirarea termenelor stabilite pentru prelucrare, datele dvs. personale sunt șterse în mod automat.
-
5.2. Securizarea
În cadrul comunicării dintre browserul dvs. și serverul nostru, datele dvs. personale sunt în siguranță. Paginile noastre de web și celelalte sisteme cu care lucrăm sunt securizate împotriva pierderii și a distrugerii acestora, cu ajutorul unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, apoi împotriva accesului persoanelor neautorizate la datele dvs. personale, a modificării sau a distribuirii acestora.
Îmbunătățim continuu această securizare, cu precizarea că, și în ceea ce privește operatorii noștri, solicităm confirmarea concordanței sistemelor folosite de aceștia cu GDPR.
În cazul în care vă înregistrați, accesul în contul dvs. de client este posibil numai prin introducerea parolei alese. Nu avem acces la parola dvs., deoarece este salvată în formă codificată, care nu poate fi decodificată nici de către noi.
Dorim să vă avertizăm să nu furnizați datele dvs. de înregistrare unor persoane terțe. După încetarea activității în cadrul contului dvs. de client, se recomandă deconectarea, în special în cazul în care folosiți echipamentul împreună cu alte persoane. Nu ne asumăm răspunderea cu privire la violarea parolei dvs., cu excepția situației în care am fi produs noi această încălcare.
-
Cum folosim fișierele cookies?
Folosim de asemenea fișiere cookies pentru buna funcționare a paginilor noastre de web, ca oferta noastră să fie relevantă, atrăgătoare și plăcută din punct de vedere al utilizatorului. Pentru a putea utiliza cookies, este necesar ca acestea să fie acceptate de către browserul de internet folosit. Paginile noastre de internet funcționează și fără cookies, dar în măsură limitată, cu imposibilitatea de folosire a unor funcții de bază.
Cookies reprezintă un instrument standard pentru salvarea informațiilor cu privire la folosirea paginilor de internet.
Cookies sunt fișiere de text mici, care iau naștere automat, cu ocazia fiecărei vizitări a unei pagini de internet și care sunt salvate în cadrul browserului utilizat de dvs., pe calculatorul, pe telefonul inteligent sau pe alt echipament al dvs. Datorită unor cookies, avem posibilitatea de a interconecta activitățile dvs. pe paginile noastre de internet, până la momentul închiderii browserului. Odată cu închiderea ferestrei browserului, cookies vor fi șterse în mod automat.
Alte cookies vor rămâne în browserul sau pe echipamentul dvs. pe durata stabilită, reactivându-se la fiecare vizită a paginilor noastre de internet. În afară de cookies, folosim de asemenea pixeli de urmărire – imagini mici, invizibile pentru utilizatorul obișnuit, care funcționează pe un principiu asemănător cu cel al cookies-urilor. Perioada de păstrare a fișierelor cookies în cadrul browserului sau al echipamentului dvs. depinde de configurarea acestora și a browserului dvs. Datele obținute prin filierele cookies vor fi păstrate pe o perioadă maximă de 1 an.
-
6.1. Ce fel de filiere cookies folosim?
Fișierele cookies utilizate pe paginile noastre de web pot fi împărțite în 2 categorii:
-
-
De scurtă durată, așa numitele „session cookies”, care vor fi șterse imediat după încetarea vizitării paginilor noastre de internet;
-
De lungă durată, așa numite „persistent cookies”, care vor rămâne în cadrul browserului sau a echipamentului dvs. pe o perioadă stabilită sau până la momentul în care vor fi îndepărtate în mod manual.
-
De asemenea, fișierele cookies pot fi împărțite după funcție:
-
-
Esențiale, cookies tehnice și funcționale, cu importanță pentru funcția de bază a paginilor de internet. Fără aceste cookies nu ați putea introduce elemente în coșul cu cumpărături, trimite comanda sau efectua înregistrarea în contul dvs. de client.
-
Analitice, care ajută la mărirea confortului utilizatorului paginilor noastre de internet, fiind în folosul utilizatorilor. De asemenea, ne permit să analizăm performanțele diferitelor canale de vânzare.
-
De re-marketing, folosite pentru a personaliza conținutul reclamelor și a le ținti în mod adecvat.
-
Utilizăm fișierele cookies amintite în scopuri precum:
-
-
Funcționarea corespunzătoare a coșului de cumpărături, astfel încât să fie posibilă finalizarea cât mai simplă și mai rapidă a comenzii dvs.
-
Memorarea datelor de conectare, astfel încât să nu fie necesar ca acestea să fie introduse în mod repetat.
-
Adaptarea cât mai bună a paginilor noastre de internet la cerințele dvs, datorită monitorizării fluxului, a mișcării dvs. în cadrul paginilor de internet și a funcțiilor folosite de dvs.
-
Identificarea informațiilor cu privire la reclamele vizitate, pentru a putea evita, pe viitor, afișarea unor reclame pentru produse care nu prezintă interes.
-
Unele fișiere cookies, împreună cu conținutul acestora, pot colecta informații care pot fi folosite ulterior de părți terțe și care, de ex., sprijină în mod direct activitățile publicitare (așa zisele „cookies pentru părți terțe”). De ex., informațiile cu privire la produsele achiziționate pe paginile noastre de internet pot fi afișate de agenția de publicitate, în cadrul afișării și al adaptării banner-elor publicitare pe paginile de internet accesate de dvs. Aceste cookies sunt în formă anonimizată pentru persoanele terțe și, conform acestor date, nu este posibilă identificarea dvs.
6.2. Cum pot fi limitate fișierele cookies?
Configurarea folosirii fișierelor cookies face parte din browserul de internet folosit de dvs., cu precizarea că browserele acceptă în configurarea lor inițială aceste cookies. Fișierele cookies pot fi refuzate prin intermediul browserului dvs. de internet sau pot fi limitate la tipurile selectate de dvs. Prin aceasta veți limita însă și funcționarea paginilor noastre de internet și nu veți avea posibilitatea de a folosi din plin funcțiile oferite de noi, inclusiv înregistrarea în cadrul contului dvs. de client.
Eventual, aveți posibilitatea de a folosi regimul anonim al browserului, care nu împiedică în totalitate folosirea cookies-urilor, dar asigură o anonimizare mai bună a acestora și nu salvează istoricul paginilor de internet vizitate.
Informațiile cu privire la posibilele configurări ale opțiunilor preliminare privind fișierele cookies pot fi găsite la link-ul specificat mai jos sau în cadrul altor documentații ale browserelor de internet:
Un instrument eficient pentru gestionarea fișierelor cookies este disponibil și pe site-ul https://www.youronlinechoices.com/ro/.
-
Care sunt drepturile dvs. și cum pot fi exercitate?
La fel cum noi avem drepturi și îndatoriri în domeniul prelucrării datelor dvs. personale, și dvs. aveți drepturi care pot fi exercitate. Dintre acestea amintim următoarele:
-
7.1. Dreptul la acces
Aveți dreptul de a solicita în mod gratuit informații privind prelucrarea datelor dvs. personale – ce fel de date sunt prelucrate, în ce scop și pentru ce perioadă, care este sursa datelor obținute și care sunt persoanele care vor avea acces la aceste date. Conform dreptului la acces, puteți solicita trimiterea datelor prelucrate, în format structurat de mașină și lizibil. Vom genera cu plăcere o copie, după confirmarea identității dvs.; este suficient să trimiteți solicitarea dvs. la adresa de e-mail a Persoanei autorizate pentru domeniul protecției datelor personale (în cele ce urmează „Persoana autorizată”) contact@azeena.ro
-
7.2. Dreptul la corectare
În cazul în care constatați că datele dvs. personale prelucrate sunt incorecte sau incomplete, aveți dreptul de a solicita corectarea acestora. Vom proceda cu plăcere și fără întârzieri nejustificate, la corectarea sau la completarea acestora. Va fi suficient să trimiteți solicitarea dvs. la adresa de e-mail a Persoanei autorizate contact@azeena.ro
-
7.3. Dreptul la ștergere
În anumite cazuri, puteți apela la dreptul dvs. de ștergere a datelor dvs. personale prelucrate. Datele dvs. personale vor fi șterse sau anonimizate, fără întârzieri nejustificate. Acest lucru nu se aplică datelor personale necesare îndeplinirii îndatoririlor noastre legale și care fac obiectul păstrării acestora, în conformitate cu normele legislative (de ex. soluționarea unei comenzi formulate) sau pentru protecția intereselor noastre legitime. Eliminarea datelor dvs. personale are loc și în cazul în care aceste date nu vor mai fi necesare pentru scopul dat sau în cazul în care salvarea acestor date personale este imposibilă, datorită altor cauze stabilite de legislație. Ștergerea datelor dvs. personale poate fi solicitată de la Persoana autorizată prin intermediul adresei de e-mail contact@azeena.ro
-
7.4. Dreptul la limitarea prelucrării
În anumite cazuri, puteți apela la dreptul dvs. privind limitarea prelucrării datelor personale prelucrate. Aveți posibilitatea de a solicita ca datele dvs. personale identificate să nu mai facă obiectul unei prelucrări viitoare, pe o perioadă determinată. Pentru limitarea prelucrării datelor dvs. personale, puteți apela la Persoana autorizată, prin intermediul adresei de e-mail contact@azeena.ro
-
7.5. Dreptul la transfer
Aveți dreptul de a obține de la noi toate datele personale furnizate și prelucrate în baza acordului dvs. Datele personale vă vor fi furnizate în format structurat de mașină și lizibil. Vom genera datele în acest format; este suficient să trimiteți o solicitare la adresa de e-mail a Persoanei autorizate contact@azeena.ro
-
7.6. Dreptul de formulare a contestației împotriva prelucrării
Aveți dreptul de a formula o contestație împotriva prelucrării datelor personale în baza interesului nostru legitim. În cazul în care este vorba despre o prelucrare în scop de marketing, vom renunța la prelucrarea datelor personale, fără întârzieri nejustificate. În celelalte cazuri, vom proceda în acest fel după o evaluare repetată a intereselor noastre legitime și a drepturilor și a motivelor dvs. Contestația împotriva prelucrării poate fi comunicată printr-o solicitare trimisă pe adresa de e-mail a Persoanei autorizate contact@azeena.ro
-
7.7. Dreptul la formularea unei plângeri
Exercitarea drepturilor și a procedurilor amintite mai sus nu limitează, în niciun fel, dreptul dvs. la formularea unei plângeri adresate organului de supraveghere competent. Puteți apela la acest drept în special în cazul în care aveți o suspiciune cu privire la faptul că datele dvs. personale sunt prelucrate în mod neautorizat sau în contradicție cu normele legislative general valabile. Persoana competentă pentru soluționarea plângerilor din partea clienților este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în B-dul Magheru 28-30, Sector 1, București.
-
Puteți să ne contactați
În cazul unor întrebări, unor comentarii și unor solicitări cu privire la aceste Principii de prelucrare a datelor dvs. personale, puteți să vă adresați în orice moment Persoanei autorizate în domeniul protecției datelor personale, prin intermediul adresei de e-mail contact@azeena.ro. Cererea dvs. va fi soluționată fără întârzieri nejustificate, în maxim 30 de zile. În situații excepționale, în special datorită complexității cererii dvs., avem dreptul de a prelungi acest termen cu alte două luni. Veți fi informat în cazul unei astfel de prelungiri și cu privire la motivarea acesteia.
Puteți să ne contactați, de asemenea, la adresa sau la linia pentru clienți specificate în subsolul acestor Principii.
Contact.
Serviciul de asistență pentru clienți: 0757 556 622 sau contact@azeena.ro
Oferte, noutăți și reduceri prin e-mail
Top of Form
Bottom of Form
Prin trimitere, vă exprimați acordul cu privire la prelucrarea datelor personale, în scopul prelucrării și trimiterii ofertelor de marketing, de către compania noastră. Aveți dreptul de a vă retrage oricând consimțământul. Pentru mai multe informații, consultați principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Reclamații și plângeri
RECLAMAȚIE
Chiar dacă situațiile în care livrăm produse defecte sunt foarte rare, este bine să știți că vom rezolva problema fără întârziere și spre satisfacția dumneavoastră. Este și în interesul nostru să rezolvăm totul cât mai repede posibil, deci nu trebuie să vă temeți că veți aștepta mai mult decât este necesar (de obicei, rezolvăm totul în câteva zile).
Clienții înregistrați au posibilitatea de a returna produsele direct din contul de client.
Cum depun reclamația?
Dacă v-ați decis să depuneți reclamație pentru anumite produse, expediați-le la adresa contact@azeena.ro
Clienții înregistrați au posibilitatea de a returna produsele prin curier.
Vă vom informa în scris despre cursul reclamației, în special despre acceptarea, procesarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, vă putem contacta prin telefon.
Fiecare reclamație este soluționată fără întârziere. De regulă, soluționarea reclamației, inclusiv eliminarea defectului, nu durează mai mult de 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din contractul de cumpărare. Pentru a respecta acest termen, este esențial să ne acordați asistența necesară.
Când pot depune reclamație?
Suntem răspunzători pentru defectele existente ale produselor, care se manifestă la livrare sau în decursul următoarelor 24 de luni. Nu răspundem pentru defectele noi, mai ales dacă au fost cauzate de folosirea necorespunzătoare. Dacă ați cumpărat un produs folosit, nu răspundem pentru defectele care corespund gradului de utilizare sau uzurii pe care produsul folosit le-a avut la livrare. În cazul produselor prevăzute cu dată de expirare, ne asumăm răspunderea că produsele sunt utilizabile pe toată durata valabilității acestora.
Vă atragem atenția că sensibilitatea crescută sau reacția alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte de produs. În mod similar, defectele produselor oferite cadou sau ale altor prestații gratuite, oferite suplimentar față de comanda dvs., nu pot fi considerate defecte de produs. Imaginile produselor din magazinul nostru on-line sunt ilustrative și nu reprezintă neapărat o prezentare a caracteristicilor produselor (de exemplu, ambalajul produsului poate varia, în funcție de modificarea sa de către producător).
Ce drepturi am, în caz că depun o reclamație?
În cazul în care produsul prezintă un defect, putem conveni o compensație sub formă de voucher.
Mai mult, aveți dreptul să solicitați înlocuirea produsului defectuos sau repararea acestuia.
Dacă înlăturarea defectului este imposibilă sau nerezonabilă pentru noi, aveți dreptul să solicitați o reducere a prețului de achiziție. În acest caz, păstrați marfa, iar noi vă rambursăm o parte din prețul de achiziție. Dacă defectul este însemnat, vă puteți retrage din contractul de vânzare-cumpărare. În acest caz, ne trimiteți produsul înapoi, iar noi vă rambursăm integral prețul de achiziție.
Contacte
Răspundem cu plăcere oricăror întrebări pe care le-ați avea în legătură cu reclamația, dacă ne contactați la e-mailul contact@azeena.ro sau la nr. de telefon 0757 556 622
Termeni și condiții
1. Dispoziții inițiale
-
Acești Termeni și condiții de afaceri definesc relația dintre compania noastră, GYNEVENTIM SRL (AZEENA BY GYNICLINIQUE), în calitate de vânzător și operator al e-shopului cu adresa web shop.azeena.ro și dumneavoastră, clientul nostru, care încheie un contract de cumpărare cu noi.
-
Aplicăm o abordare uniformă pentru toți clienții noștri și le oferim aceleași beneficii, indiferent dacă sunt sau nu consumatori. Prin urmare, regulile stabilite în cadrul acestor Termeni și condiții de afaceri sunt valabile pentru toți clienții noștri.
iii. Acești Termeni și condiții acoperă, în primul rând, cumpărarea produselor din e-shopul nostru. Sunt aplicabili, în egală măsură, pentru cumpărarea unor produse folosind linia telefonică pentru clienți sau vizitând unul dintre magazinele noastre fizice.
2. Încheierea acordului de cumpărare
-
Puteți încheia un acord de cumpărare cu noi fie de la distanță, prin intermediul e-shopului sau al liniei telefonice pentru clienți, fie personal, vizitând locațiile noastre.
-
În cazul unui acord de cumpărare încheiat de la distanță, comanda – plasată transmițând comanda prin pagina web sau prin intermediul liniei telefonice pentru clienți – constituie un proiect de acord. Comanda va fi valabilă pe o perioadă de 7 de zile, iar noi vom confirma primirea sa prin e-mail. Ca urmare, acordul de cumpărare va fi încheiat în momentul acceptării proiectului de acord de către noi, sub forma livrării produselor comandate. Vă vom informa prin e-mail despre expedierea produselor.
Livrăm bunuri numai în cantități obișnuite pentru consumul casnic. În anumite cazuri (în special în cazul promoțiilor sau al lichidărilor de stoc), ne rezervăm dreptul de a fixa cantitatea maximă pe care o putem furniza.
-
Pentru a trimite comanda în e-shop, faceți clic pe butonul „Comandă”. Atât condițiile de afaceri acceptate, cât și informațiile din comandă se arhivează pe o perioadă de 6 ani. Dacă ați introdus date incorecte în comandă, aveți opțiunea de a le corecta prin intermediul formularului de comandă sau al contului dvs. de client.
3. Retragerea fără motiv
-
Aveți dreptul, prin lege, să vă retrageți dintr-un acord încheiat pe internet sau prin telefon, fără a explica motivul, în termen de 14 zile de la livrarea produselor. În compania noastră, orice cumpărător are dreptul de a se retrage din acordul de cumpărare fără niciun motiv, în termen de 14 de zile de la livrarea produselor. Regula este valabilă și în cazul cumpărăturilor efectuate în magazinele noastre fizice.
-
Pentru a vă putea exercita acest drept, trebuie să ne comunicați decizia dumneavoastră de a vă retrage din acordul de cumpărare, în termenul mai sus menționat. În acest sens, ne puteți contacta la contact@azeena.ro sau ne puteți suna la 0757 556 622.
În cazul retragerii dumneavoastră din acord, vă vom rambursa costul de cumpărare a produselor. Sumele vor fi in maxim 30 de zile de la data retragerii. Este însă posibil, conform legii, să așteptăm să returnați produsele, înainte de a efectua plata. În scopul rambursării sumei, vom folosi aceeași modalitate de plată pe care ați utilizat-o pentru a achita costul cumpărăturilor, dacă nu convenim altfel.
-
Este necesar să expediați produsele imediat, nu mai târziu de 3 zile de la data retragerii, la adresa Strada Johann Wolfgang von Goethe 2, parter, Timișoara. Dacă vânzătorul trimite gratuit clientului, ca urmare a încheierii contractului, produse suplimentare („cadou”), și acest cadou trebuie returnat. În cazul în care clientul nu trimite furnizorului și cadoul oferit împreună cu produsele, furnizorul are dreptul de a amâna returnarea către client a prețului de achiziție al produselor până la returnarea cadoului. Veți suporta costurile asociate returnării produselor.
-
Rețineți că veți fi considerat responsabil pentru orice reducere a valorii produselor, ca o consecință a manipulării acestora în alt mod decât cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, proprietățile și funcționalitatea produsului (de ex., dacă folosiți un produs cosmetic, deși l-ați încercat deja). Vă rugăm să rețineți, de asemenea, că nu aveți dreptul să vă retrageți din acord în cazul produselor realizate conform cerințelor dumneavoastră sau al produselor personalizate (de ex., ambalaje cu gravuri personalizate), precum și în cazul produselor scoase din ambalaj și care nu pot fi returnate în ambalaj din motive de igienă (de ex., dacă ați deschis ambalajul cu preparate cosmetice și alte bunuri care intră în contact direct cu pielea). Mai mult, vânzătorul avertizează că nu este posibilă retragerea din contract, în cazul serviciilor de ambalare cadou sau de ambalare ecologică, odată ce bunurile au fost deja ambalate și, prin urmare, serviciul a fost furnizat (vânzătorul furnizează serviciul de ambalare cadou sau de ambalare ecologică imediat după plasarea comenzii, dacă serviciul respectiv a fost selectat de către client).
4. Reclamații
-
În cazul în care produsele prezintă un defect la livrare, putem conveni cu privire la compensație sub forma unui voucher. Aveți, de asemenea, dreptul de a cere eliminarea defectului, sub forma înlocuirii sau a reparării produsului. În situația în care eliminarea defectului este imposibilă sau nerealizabilă pentru noi, aveți dreptul de a revendica reducerea prețului de achiziție și, dacă defectul este substanțial, vă puteți, de asemenea, retrage din acordul de cumpărare. Aveți aceste drepturi și dacă un astfel de defect se manifestă mai târziu.
-
Ne asumăm responsabilitatea pentru defectele produselor, dacă acestea se manifestă în termen de doi ani de la livrarea acestora sau înainte de data de expirare menționată pe ambalaj.
iii. Produsele vor fi considerate defecte în special atunci când nu au proprietățile obișnuite sau prezentate, nu servesc scopului, nu respectă cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită. Rețineți că sensibilitatea crescută sau reacția alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte ale produsului. De asemenea, deficiențele privind cadourile și alte gratuități, pe care le furnizăm dincolo de limitele comenzii dumneavoastră, nu pot fi considerate defecte. Imaginile produselor din magazinul nostru sunt doar ilustrative și nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăților bunurilor (de ex., ambalajul poate fi diferit, datorită unei modificări implementate de producător).
-
Vom răspunde cu plăcere tuturor întrebărilor referitoare la reclamații, la adresa de email contact@azeena.ro sau nr. tel. 0757 556 622. Vă rugăm să trimiteți produsele care fac obiectul reclamației pe adresa Strada Johann Wolfgang von Goethe 2, parter, Timișoara. În cazul în care completați formularul fără asistență din partea personalului nostru, vă rugăm să nu uitați să descrieți defectul sau modul de manifestare a acestuia, precum și specificarea modalității în care doriți să fie soluționată reclamația dumneavoastră.
-
Vă vom informa despre progresul reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil să vă contactăm prin telefon.
-
Vom lua fără întârziere o decizie cu privire la reclamație. Durata rezolvării reclamației, inclusiv îndepărtarea defectelor, de obicei durează până la 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din acordul de cumpărare. Este necesar ca dvs. să ne furnizați asistența necesară pentru respectarea termenului de mai sus.
vii. În cazul unei reclamații justificate, vom suporta costurile aferente returnării produselor.
5. Metoda de plată și de livrare
-
Puteți selecta metoda de plată și de livrare din opțiunile pe care le oferim. Înainte de expedierea comenzii, vă vom notifica cu privire la metoda de plată selectată și la costurile aferente. În cazul în care clientul alege să plătească cu cardul de credit, acesta acceptă ca suma de plată să fie retrasă direct de pe cardul de credit în momentul tranzacției.
-
Metoda de plata este plata online cu cardul de credit/debit. Metoda de livrare oferita în prezent este prin curierul SAMEDAY 24-48 de ore, in urmatoarele conditii:
Pentru comenzile mai mari de 500 lei – GRATUIT
Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 500 lei se percepe o taxa de transport de 25 lei prin curier sau 15 lei la easybox.
Taxa de transport va fi specificata vizibil in cosul de cumparaturi.
Datele de livrare prezentate au caracter informativ și se bazează pe termenele de livrare preconizate de transportatori.
-
Ne rezervăm dreptul de a asigura livrarea gratuită a produselor, în anumite cazuri.
6. Diverse
-
Oferim clienților noștri diverse reduceri, cadouri și alte vouchere. Utilizarea lor este dirijată de anumite reguli, care vor fi comunicate individual clientului, în fiecare situație. Cu excepția cazului în care se prevede altfel, fiecare voucher de reducere sau de cadou poate fi folosit o singură dată și numai un singur voucher de același tip poate fi folosit în cadrul aceleiași comenzi. Dacă nu se prevede altfel, reducerile nu pot fi combinate. În cazul în care valoarea voucherului cadou depășește valoarea cumpărăturii, diferența nu va fi transferată într-un nou voucher, iar suma neutilizată nu va fi rambursată.
-
În legătură cu cumpărătura efectuată, este posibil să primiți un chestionar de evaluare, de la o terță parte. Puteți să le împărtășiți și altora experiența referitoare la cumpărătură și la produse. Vom fi foarte fericiți dacă veți accepta să completați chestionarul.
7. Trimiterea mostrelor
Ne rezervăm dreptul de a vă oferi opțiunea de a primi un colet gratuit, conținând mostre de cosmetice, în funcție de oferta disponibilă în e-shop, în scopul de a testa produsele oferite în e-shop.
Serviciul de mostre gratuite vizează informarea clienților despre oferta e-shopului, scopul acestora nefiind de a evalua calitatea sau designul mostrei convenite. Serviciul de mostre gratuite constituie un serviciu gratuit, de natură publicitară, care nu constituie îndeplinirea unor obligații în baza unui acord de cumpărare. Prin urmare, nicio discrepanță în mostra trimisă nu oferă posibilitatea exercitării unor drepturi, în cazul executării defectuoase.
Este posibil să fiți contactat în scopul verificării satisfacției dvs. cu privire la produsul ales; prin exprimarea solicitării de trimitere a unui produs, vă dați consimțământul de a fi contactat.
8. Informații generale
-
În conformitate cu Legea privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze clientului o chitanță fiscală. Vânzătorul este, de asemenea, obligat să înregistreze vânzarea on-line la autoritatea fiscală, în caz de defecțiune tehnică în termen de cel mult de 48 de ore.
-
În vederea soluționării independente, imparțiale, transparente, eficiente, rapide și echitabile, pe cale extrajudiciară, a eventualelor litigii care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii on-line încheiate cu dumneavoastră, în calitate de consumator, prin intermediul site-ul shop.azeena.ro, vă informăm cu privire la existența și la posibilitatea de a recurge la platforma europeană SOL (denumită în continuare „platforma SOL”). Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit și disponibil on-line, în toate limbile oficiale ale instituțiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii și comercianții care doresc o soluționare pe cale extrajudiciară a litigiilor menționate în paragraful anterior. Aveți posibilitatea de a accesa platforma SOL la următoarea adresă de internet: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO.
Acordul va fi încheiat în limba română și se va afla sub incidența legilor României.
-
Toate prețurile produselor și serviciilor sunt indicate inclusiv TVA-ul valabil în momentul plasării comenzii. În cazul modificării ratei TVA înainte de încheierea acordului de cumpărare sau înainte de expedierea produselor, fie clientul își asumă obligația, în funcție de metoda de plată selectată, să achite orice rest de plată neachitat, fie vânzătorul va trimite prompt clientului un e-mail prin care îi solicită acestuia să indice modul în care vânzătorul poate rambursa suma plătită în plus de către client.
-
Prin plasarea acestei comenzi, vă exprimați acordul cu privire la primirea bonului fiscal în format electronic. Bonul fiscal în format electronic va fi inclus în e-mailul de expediere a comenzii. Dacă doriți să primiți bonul fiscal imprimat pe hârtie, vă rugăm să îl solicitați prin e-mail, iar noi vă vom trimite bonul fiscal împreună cu comanda.
-
Toate prețurile produselor, inclusiv cele reduse, sunt valabile până la o notificare ulterioară sau până la lichidarea stocurilor.
bottom of page